#30DayBlogChallengeNL

Er zijn nog een paar onderwerpen over van de blog challenge die we nog niet gehad hebben, en door het werken en allerlei andere gezellige blogjes kom ik er niet altijd helemaal aan toe. Dus we doen er weer eentje.

Ik heb niet heel erg verzamelingen of obsessies, ik ben meer van het weg gooien, haha. Maar als we het dan toch ergens over moeten hebben is het mijn Lady GaGa obsessie. Ik was een jaartje of 6 á 7 echt fan. Ik ben ook al een aantal keer bij een concert geweest. Maar ook kreeg ik voor mijn verjaardag een fotoshoot in lady Gaga stijl.. en ik vind de foto’s ook echt heel gaaf geworden, al zeg ik het zelf. (En wat was ik slank toen! En blond haha) ik heb ook nog steeds een doosje met allerlei GaGa probs in mijn kast staan. Een zonnebril, zon strik voor in je haar en het parfum. En van ieder concert een T shirt.

Verder heb ik een tijdje Starbucks mokken en thermosbekers gespaard. Helaas zijn er een aantal thermosbekers gesneuveld en heb ik de mokken uit verre landen verkocht. Nu heb ik nog een enkele (een stuk of 8) mok in de kast staan. Er is niet meer plek en als je ze niet gebruikt is het alleen maar zonde.

screenshot_20161030-204340_1

Verder heb ik op dit moment gewoon een obsessie voor sporten en fit worden blijven. Vooral vlak voor we gingen trouwens had ik zo onwijs hard gesport, dat ik het nu nog zonde vind om alles maar gewoon te laten gaan. Ik vind een afgetraind lijf gewoon mooier als alleen maar een slank lijf. Dus van alle obsessies en verzamelingen is dit de enige die over gebleven is, en lijkt me deze niet zo schokkend 😉

Wat verzamel jij?

Edit: Ja, je mag even heel hard en smakelijk lachen over m’n Gaga foto’s, maar wij vonden het toen gewoon cool!

