Het is weer weekend, de week is voorbij gevlogen. Gelukkig zijn we ook allemaal weer beter en fit. Oh in de titel lijkt het echt alsof we de hele week alleen maar taart zitten te eten.. haha en dat klopt ook wel een beetje.

ZATERDAG

Ik moet werken, Emily gaat bij mama spelen. Nog voor ik zo ver ben om te gaan zwaait mevrouw me al uit. Zo weet ik ook weer m’n plek ๐Ÿ˜‰ Op het werk is de parkeerplaats bijna leeg. Ik hou er van ๐Ÿ˜‰

imag6095

Als ik klaar ben met werken maak ik nog even foto’s van de outfit van Emily. Deze vind ik zo, zo schattig! Het spijkerblouse jurkje is van het kleding pakketย wat ik kocht. En de maillot is van Hema. en die Uggs er onder.

imag6098

Inย  de avond lekker met sloffen aan kijken we naar Suicide squad. Ik vond het een erg leuke film! En de muziek en soundtracks er in zijn echt top!

ZONDAG

We beginnen met pannenkoeken. Ik maak ze tegenwoordig zonder mix (ja zo’n huisvrouw was ik) met bloem en eieren en melk is gewoon net zo makkelijk alleen kun je het zelf doseren. (200gr bloem, 400ml melk, 2 eieren, snufje zout) En dat is precies genoeg voor ons drietjes. Emily eet er tegenwoordig ook 2.

’s middags hebben we het plan om naar het strand te gaan. Alleen omdat het te laat is gaan we naar de Veluwe. Eenmaal daar komen we tot de conclusie dat je daar dus niet of nauwelijks kunt wandelen met een buggy. En dat je daar 9,15 pp voor moet afrekenen, BI-ZAR. Dat gingen we dus echt ff niet doen. Dat was een duur half uurtje parkeren.

imag6107

We besluiten wel dat we zin hebben en in appeltaart en warme chocomel met slagroom.ย En Emily vind het ook lekker, dat snap je.

Thuis, nadat Emily geslapen heeft pakken we lekker wat chipies. Emily besluit niet te delen. Lekker!!

’s avonds natuurlijk finale van Heel Holland Bakt! Jammer dat Francis niet won, ik vond haar zo sympathiek. Maar de creaties van Annemarie waren wel echt fantastisch. En daarna hoe kan het ook ander Formule 1.

imag6121imag6124

MAANDAG

Gym Time! Never skip a Monday! Ik doe mee met de circuit training en het buikspier kwartier. En zelf nog wat oefeningen. Lekker bezig hoor!

imag6125imag6126

’s middags moet ik werken en daar heb ik natuurlijk geen foto’s van gemaakt. Zo spannend is het nu ook weer niet ๐Ÿ˜‰

’s avonds doen we onze week boodschappen. Door het werk en ziek zijn, waren we er niet aan toe gekomen. Ik zie dit lekkere toetje staan. Ik besluit het nog even te laten staan.

imag6127

DINSDAG

Emily en ik gaan even met de fiets naar de bakkerij waar Paul werkt en daar krijgt deze dame natuurlijk een croissantje.

imag6128

We fietsen met z’n drietjes even naar de Hema om mijn bestelling op te halen. Deze schattige haarband kopen we voor Emily. De houten broodrooster is te gaaf toch? Met houten boterhammen ๐Ÿ˜‰

imag6132

Op het werk eet ik deze Salade van de Appie. Ik had zo’n soortgelijke al van de Jumbo gehad,ย maar deze is echt 10x beter!

imag6140

WOENSDAG

Als ik Emily naar de opvang gebracht heb, ga ik met Angie naar de dierenarts voor haar enting. Net als bij Emily vind ik dat de hond ook geรซnt moet worden. Dure hobby overigens.

Daarna komt Astrid en we bakken/maken samen een taartje. De koffie cheesecake uit de allerhande. Dat van de gecondenseerde melk had ik nog nooit gedaan, maar lekker! O-M-G!

imag6148imag6146imag6151imag6149

Tip, niet het blikje openmaken als deze nog warm is. Alles zat onder, inclusief mijn haren.

Maar het taartje was super lekker!!

’s Avonds ga ik een uurtje sporten met mama. Een lesje Bodypump, dat word gegarandeerd spierpijn morgen!

DONDERDAG

De allerlaatste keer fysio. Eindelijk!

imag6158imag6160

Ik ga de helft van de taart naar Astrid brengen. Onder het genot van een kopje koffie eten we lekker een stukje. De poezen Jip en Joris vinden het ook lekker.

imag6161imag6164imag6167

Als ik ยดs middags ga werken besluit ik gewoon lekker het dak open te gooien voor ik ga. Nu kan het nog! En de kachel open.

imag6170img_20161027_124458

Ik eet deze kant en klare maaltijd als avond eten. De omschrijving en het plaatje zien er super uit, alleen de smaak is mwah.

VRIJDAG

Lekker samen wakker worden. Ondanks dat Emily om 7.00u al wakker is(!) (ik begrijp dat dit voor sommige uitslapen is, maar voor Emily is het vroeg) Doen we lekker rustig aan.

imag6176imag6179

We ontbijten samen en wil mevrouw ook uit een mok drinken..

imag6182

De buurvrouw komt een stukje taart eten en koffie drinken. Gezellig! Zo fijn als je fijne buren hebt.

imag6183

’s middags ga ik lekker na het Spahuys voor een gezichts behandeling. Daar ben ik echt aan toe!

imag6184imag6185

Tijdens het koken drinken Paul en ik lekker een glaasje wijn. Weekend!! Lekker hoor!

imag6187

Nou jongens dat was ie dan. Het laatste week overzicht op deze blog. Vanaf volgende week gaan we over naar mijn nieuwe site. Hoe en wat? daar moeten jullie nog even op wachten ๐Ÿ˜‰ Voor nu een fijn weekend! heb jij nog leuke plannen?

