Naar aanleiding van de vraag van Geertje op haar artikel Acceptatie is een bitch, en haar vraag daarin, wat vind jij nou een bitch. Bedacht ik me, ik vind zwanger worden en bitch.

De uitspraak life’s a bitch, vond ik ook wel van toepassing, maar niet alles is kut. Zeker niet zelfs.

screenshot_20161021-230600

Oo dit moment worden en zijn veel mensen in onze omgeving zwanger. En er zijn zeker een aantal aanstaande ouders bij die het op een hele nette, persoonlijke manier tegen ons vertelde. Dat kan ik erg waarderen!

Maar dan toch soms knaagt het. Waarom kunnen wij niet gewoon normaal zwanger worden. Waarom is iedereen Fucking zwanger!? Wie heeft bedacht dat wij eerst tig keer op en neer naar dat k ziekenhuis moeten voor we überhaupt ergens aan beginnen.

En ja, ik gun het (bijna) iedereen, om gewoon zomaar vanzelf een gezond, goed slapend heerlijk kindje te krijgen! Maar mezelf net iets meer, zonder al te veel moeite graag.

Wat in het leven vind jij een bitch?

mijn excuses voor mijn korte zeur blog 😉

screenshot_20161021-230404

