#30DayBlogChallengeNL

5 Leuke you-tube filpjes, ik ben zelf niet zo van de you-tube en filmpjes kijken. Voordat we Emily hadden zat ik wel eens achter de laptop wat clips of filmpjes te kijken. Vooral ik als ik huiswerk moest maken 😉

Maar nu ben ik het langzaam aan weer een beetje aan het herontdekken. Niet dat ik ooit zelf ga vloggen, dat niet. Ik vind mijn eigen stem echt niet OK om naar te luisteren, haha. En selfies maken met mijn eigen hoofd alleen, NO WAY. Op snapchat zul je me ook erg weinig horen praten of met mijn eigen hoofd in beeld zien.

  1. Sinds onze First birthday swap ben ik wel echt helemaal fan van Simone. Ik vond haar video echt zóóóóó ontzettend leuk geworden, misschien ook wel mede doordat zij ons pakketje had. En haar video over de baby gebaren, en, en, en, Oke ik lijk wel een groupie. Maar goed, de video’s zijn dus echt mijn favorieten en van Emily.

First Birthday Swap – Simone

Baby gebaren – Simone

2.  Op 2, staat deze vlog van Saskia, een eerlijke open video over het moederschap. Maar dan geen slap gezever. Maar gewoon echt.

Hoe is het moederschap nou echt – Twinkelbella

3. Op 3 staat deze video van Nijntje. Emily had deze bij Tante Floor voor het eerst gekeken, en sindsdien is ze echt fan. Als ze moppert in de auto dan zoek ik deze even op en is ze zo weer vrolijk 😉 En het liedje blijft in je hoofd hangen.

Dans mee met nijntje

4. is een gedeelde plek. Ik volg Ingér Vierhout en Mark Westhovens nog niet zo lang, maar zij zijn best wel fannatiek in sporten en workouts en soms heb ik en mijn motivatie even nodig dat je gewoon kunt zien dat je aan de slag moet 😉

Inger en Mark

5. de laatste. Is een hele bijzondere vind ik zelf. Toen ik zwanger was had ik een soort van ‘soundtrack’ om het gevoel een beetje uit te drukken. En soms heb je van die liedjes die precies dan uitkomen en precies passen, zo ook deze. Magic – van Coldplay.

 

Heb jij nog een aanrader die ik echt moet volgen of bekijken op Youtube?

 

