Nu met gelukkig is opgeknapt, was ik zelf aan de beurt.. helaas pindakaas. En wat was het een heerlijk weekend vorige week! Dat was genieten. Kijk je weer mee?

ZATERDAG

Ik begin met een proefles bootcampen samen met mijn zusje. Ik ben niet zo van het buiten sporten, iets met vieze handjes en koud en nat haha. Maar ik vond het wel leuk om samen met mijn zusje iets sportiefs te kunnen doen!

imag6028

Emily lijkt weer een beetje zichzelf en is lekker aan het spelen als ik thuis kom. Zo schattig! Zie je onze verzameling ZoefZoef dieren, we kunnen ze best goed handelen ondanks dat het speelgoed met geluid is 😉 Heb je de winactie van Simone voor Ziva Zeeleeuw gezien? die lijkt me zoooo gaaf!!

imag6029

‘S middags zetten we Angie onder de douche, Emily vind het erg grappig zo met de douchewand er tussen. Angie vind het dus niet zo leuk 😉

imag6032

We gaan nog even met z’n drietjes naar intratuin waar ze al bezig zijn met de kerstshow op te bouwen. Emily vind alle lampjes heel erg interessant. Ik heb nu al zin in kerst!! En kerstshoppen!

imag6034imag6035

ZONDAG

Is het fantastisch weer! Al we opstaan zitten deze twee gezellig samen te kletsen. Echt jongens mn hart loopt over.

imag6036

En we gaan heerlijk even wandelen met Angie. Lekker hoor! En het is druk in het bos.

imag6041imag6039imag6037

Smiddags willen we eigenlijk een terrasje pikken, maar papa en mama vragen of we daar iets komen drinken. We zitten lekker nog even in de tuin met de kachel aan en een speciaal biertje erbij. #genieten jongens!

imag6043imag6045

In de avond is het tijd voor VT-wonen en heel Holland bakt. Het lijkt mij zo gaaf als ze je huis zo onder handen nemen. Ze maken zo’n mooie dingen!

imag6048imag6050

En bij heel Holland bakt hebben ze alles met gebakken lucht. Ik wil echt even weer wat gaan bakken en donderdag ben ik vrij en kan ik dus even aan de slag.

imag6056imag6053-small

MAANDAG

Tijd om te sporten. Ik doe wat cardio en een lesje body balance. Samen met mijn oma.

imag6058imag6060

Ik rijd lekker met het dak open naar het werk. Lekker hoor! En als ik klaar ben ook nog open terug. Het leven kan altijd slechter toch 😉 (ja, ja, het is een beetje fris, maar met sjaal en de kachel aan gaat het nog meer dan prima. De kachel was pas half open.)

IMG_20161017_124811[1].jpg

Van essent kregen we deze thermos beker vanwege de comfort campagne die loopt. Altijd leuk zo’n verrassing.

imag6064

DINSDAG

Emily en ik gaan even sporten. De laatste keer opvang op de sportschool, Emily heeft heerlijk gespeeld, zo zonde dat ze stoppen met de opvang.

imag6065

Ik werk de avond en middag shift en het gaat weer lekker. Zo fijn!

imag6066

Als ik thuis kom, heeft Emily haar hele avond eten overgeven. Zo sneu, gelukkig gaat ze na dat ze alles kwijt is gaat ze lekker slapen.

WOENSDAG

Ik sta ontzettend beroerd op, zo misselijk ben ik niet meer geweest sinds ik zwanger was van Emily 😉 en het is nog donker en het regent. Echt even wennen na al die mooie dagen.

imag6069

Het werken gaat goed en ik zet zelfs voor mij een record aan sales neer. Ondanks dat ik me zo beroerd voel, ik  ben blij als ik om 17u naar huis mag/kan.

Thuis plof ik op de bank, maar niet voor lang. Ik word ineens zo beroerd dat ik de toilet pot eens van binnen inspecteer. En kruip daarna in bed. Paul heeft net lekker gekookt, maar het is niet anders.

imag6071

Paul en Emily komen na het eten en knuffelen, zo lief zijn die 2. Ik kan met niks beter wensen.

DONDERDAG

Nog steeds ziek. Alle plannen die ik dus had moet ik af zeggen. Paul brengt Emily naar de opvang. En ik blijf dus liggen. Onder een dubbele deken, met een pyjama aan.

imag6072

’s middags voel ik me gelukkig al weer een stukje beter en knap ik stukje bij beetje gelukkig op. Ik ga mee Emily van de opvang halen. Emily heeft een kaartje bij zich met de foto’s die ze gemaakt hebben. Ik vind ze niet zo goed gelukt en wil denk ik alleen de foto van de dreumesgroep bestellen.

imag6076

VRIJDAG

Als ik ’s morgens nog lekker even met Emily chill in bed, hoor ik beneden dat Paul thuis komt. Dat is wel erg vroeg. En dat klopt ook, hij is ziek van het werk terug gekomen. Nu is hij aan de beurt om z’n bedje in te kruipen. Paracetamolletje en een kopje thee erbij.

’s middags ga ik samen met Emily naar mijn oma om te lunchen en om mijn oma even te helpen met een Albelli album te maken. Ik heb nog een kortingscode dus dat is weer mooi mee genomen. Ik heb vorig jaar voor mijn schoonmoeder ook zo’n 5 albums gemaakt, plus die van mezelf de afgelopen maanden, en ik durf wel over mezelf te zeggen dat ik er erg handig in ben geworden 😉

imag6078imag6079imag6081imag6082

Als Emily in bed ligt ga ik even verder met mijn nieuwe site.. Daar is het de afgelopen dagen dus even niet van gekomen. Hoe en wat dat ga ik nu natuurlijk nog niet vertellen. dat komt als ie af is! Tussendoor kijk ik ook nog even wat YouTube filmpjes over het invlechten van haren, en oefen bij mezelf even. Het lukt niet onaardig als zeg ik het zelf. Nu nog even oefenen op hoe strak het moet.

imag6077

We spelen even in de tuin, Emily kan steeds beter op haar BMW zelf rijden. Super grappig om te zien, alleen zijn de plantjes en blaadjes net ff interessanter als het rijden zelf. En de wantjes aan haar jas.

imag6086imag6089imag6087

’s avonds heb ik dus echt geen zin om te koken voor mij en Emily, ik heb nog niet echt eetlust, dus gaan we bij papa en mama eten. We moeten door de regen, maar de regenhoes is natuurlijk wel súúúper interessant. We/ze eten Fish & Chips en Emily pikt lekker een paar frietjes, en eet ook nog bijna het hele potje leeg. Ze zal wel iets in moeten halen van afgelopen weken 😉

imag6091imag6093

Morgen is het zaterdag en hoop ik dat Paul weer een beetje opknapt. Ik moet deze zaterdag werken, maar ik ben om  16.30 al weer thuis. Zondag schijnt het weer lekker weer te worden en dan willen we lekker een dagje weg gaan (als Paul dus weer beter is..) voor nu een fijn weekend!’ Wat zijn jou plannen??

