Jeetje, wat gaat het hard (herhaling per maand, ja zo werkt dat) Ik zat de update van 13 en 14 maanden even door te lezen en toen verbaasde ik me dat ze dus toen nog helemaal niet kroop. Nu dus wel. En snel, niet normaal!

imag5938-small
de foto is niet scherp, maar het word ook steeds een beetje lastiger, maar ik vond m wel erg leuk!

 

  • Tandjes. in de vorige maanden ging het ineens hard. Alleen is het nu wel een beetje een raar gezicht, want ze krijgt ze in een rare volgorde. Er is een hoektand door, terwijl ze nog niet eens de voorste 2 snijtanden heeft. Die zijn nu om en om door, en niet tegelijk. Nog even een beetje een fietsenrek dus.
  • Sinds 21september loopt ze ineens langs de bank. En van de bank naar de salontafel en terug. Dat liet Paul me even zien toen ik thuis kwam uit het werk. (Hallo! Waar is mijn baby?)
  • Op de opvang huilt ze sinds de week van 27september ook niet meer als ik haar wegbreng. Ineens was het over, bij mijn zusje huilde ze al niet. Toen op de sportschool ook niet meer. En nu dus ook niet meer op het KDV, super fijn!
  • En sinds 29 september klimt ze dus ook de trap op. Heel fijn! Dat word dus even gauw het traphekje installeren beneden.
  • Slapen ging op vakantie top. Ze was iedere dag om 8.17 wakker. Toen we thuis kwamen was het een een weekje ellende, nu gaat het gelukkig weer goed. We hebben het ritme van net kdv opgepakt en dat is super fijn. Emily gaat daat goed in mee.
  • Nieuwe woordjes zijn onder andere boterham, drinken, boek
  • Ook past ze steeds beter op haar BMW en ik benieuwd wanneer ze dat trucje door heeft. Sinds 2 oktober heeft ze dat dus door, wel een beetje lomp is het nog. imag5931-small
  • Nieuwe beesten geluiden: leeuw, tijger (rawr) sssssslang en nu ook af en toe een poes. En een krokodil (haphap) te schattig! Ook doet ze een konijntje na.
  • Tegenwoordig kan ze ook een high five, een box of een handje geven. Haha echt heel grappig!

Dat was ie weer voor deze maand. Aankomende week moet ze weer naar het consultatie bureau en krijgt ze ook de voorlopig laatste inenting.

