12.04.2014

Vandaag doen we weer eens een Tag. Deze After-Wedding tag kies ik niet voor niks uit, want wij, Paul en Ik zijn vandaag 2.5 jaar getrouwd. Al twee en een half jaar. Met de liefde van mijn leven aan mijn zij. Mr & Mrs van der Donk. 2.5 jaar geleden waren we 2.5 jaar samen, ongeveer dan. Moesten we nog beginnen aan ons IVF avontuur en moet je ons nu eens zien. Nog steeds ben ik iedere dag verliefd op mijn man.

img_7005-small

Wat was het eerste wat je dacht/voelde na de ceremonie?
Heel eerlijk, ik weet het echt niet meer. Maar ik was echt super zenuwachtig toen wij uit de auto stapte. En voor ik met mijn vader de zaal binnen ging dus ik denk dat ik gewoon heel erg gelukkig was. A. omdat ik blij was dat het officiele gedeelte er opzat en B. omdat we nu echt man en vrouw waren. We hadden elkaars hand vast en die heb ik ook even niet meer los gelaten.

img_7495-small

Wat was het leukste moment van jullie bruiloft?
Ik vond het allerleukste de foto reportage, omdat je dan gewoon echt even met z’n tweeën echt met elkaar bezig bent. Maar de hele dag was prachtig, het lunchen met worstenbroodjes tussen de middag, de rit naar Ravenstein met z’n tweetjes in de auto, de ceremonie, de rit naar de feest locatie over de snelweg, zonder boeket op de auto. Need i say more? De taart aansnijden. Het eten met z’n alle, en het feest.

img_6961-small

Wat is je favoriete trouwfoto?
Ik kan er niet eentje kiezen. Ik heb wel een paar favorieten.

img_8285-small
Deze!
img_6903-small
Deze is zo leuk! die heb ik ook op mijn pinpas staan

img_6892-smallimg_7098-2-small

Is er iets dat je achteraf anders had willen doen?
Ik zou toch liever op een woensdag getrouwd zijn in plaats van nu de zaterdag en geen feest geven maar gewoon heerlijk de hele avond eten en borrelen. Een sharing diner of iets in de trend. Niks hoeft alles mag en lekker casual zitten en eten. Gewoon nog iets kleiner als dat onze dag toen was.

img_7367-small

Voel jij je anders nu je getrouwd bent?
Ja en nee. We horen nu echt bij elkaar, maar dat komt ook door Emily. Hoewel ik de achternaam van Paul gekozen heb om aan te nemen, gebruik ik echt nog vaak (te vaak, sorry Paul) mijn meisjes naam. Samen zijn wij wel echt familie van der Donk.

img_7555-small
deze foto is in onze tuin gemaakt. Lizzy, onze hond hebben we helaas een week na de bruiloft afscheid van moeten nemen. Deze foto is me heel dierbaar.

 

Had je een thema? Zo ja waarom dat thema?
We hadden in eerste instantie geen thema, maar uiteindelijk kwamen we toch een beetje op het Mr & Mrs thema uit. Onze kaart was in die richting en onze taart ook. Dus onze bruiloft was een beetje in het Mr & Mrs thema, heel 2014.

img_8216-small

Heb je gehuild op je bruiloft?
Haha, domme vraag.. uhh ja! de hele dag zo’n beetje. Toen Paul me op kwam halen, tijdens de ceremonie toen Paul me weg gaf. Tijdens de speech die mijn vader gaf bij het eten was het misschien nog het heftigst. Wat heeft die mooie woorden gesproken! Daar ben ik nog steeds heel erg dankbaar voor!

img_6820-small

In dit filmpje staan ook een hoop tranen op beeld. Zo mooi! Mijn vader heeft dit filmpje in elkaar gezet. Als ik m zie staan de tranen weer in m’n ogen.. Video

Staat er iets gegraveerd in je ring?
zijn er mensen die niks gegraveerd hebben in hun ring dan? In mijn ring staat – Paul, 12.04.2014 en in zijn ring -Mathiske 12.04.2014. Dat paste overigens maar net. Haha

img_7585-small

Hadden jullie een openingsdans?
Ja, we hadden het nummer van John Legend uitgekozen, All of me. Ook heel 2014. Maar het nummer past zo goed bij ons, ook nu nog steeds. Ik kende de muziek van John legend al langer en toen ik dit nummer ineens ergens hoorde heb ik het in de auto van de radio opgenomen en in een audio bestandje naar Paul verstuurd. Toen waren we er gelijk over uit. We hebben geen speciale dans ingestudeerd.

img_8256-small

Wat voor bloemen had je?
Ik had de aller aller aller eerste pioenrozen van 2014. De bloemist waar Paul de bloemen bestelde had gezegd dat het moeilijk ging worden, maar omdat dat jaar zo’n zacht voorjaar had waren ze er al. Ik wil niet weten wat ze gekost hebben 😉 Ik vind Pioen rozen zo ontzettend mooi en zo zonde dat ze er maar zo kort zijn. Paul koopt ook regelmatig als ze in het seizoen zijn een bosje pioenen voor me.

Dat was ‘m. Wat een mooie dag, alleen al bij het uitzoeken van de foto’s ben ik weer even helemaal terug. Ik las deze tag bij Michelle, Kleinbijzonderwonder.nl maar hij is origineel van Joy from Joyce ga je hem ook invullen vergeet dat niet haar te vernoemen.

