deze stond een klein beetje verstopt in m’n concepten. Ik kocht voor de vakantie een hoop spulletjes waar ik wel al foto’s van maakte maar niet aan toe kwam om te plaatsen.

imag0623-small
Washi tapes, die kocht ik bij Hema, ik ben fan. ik gebruik zo voor van alles, maar vooral voor het foto album van Emily
imag0625-small
kijk, voor die kleine prijsjes kan ik ze niet laten liggen. Ook voor het fotoalbum van Emily
imag0630-small
weer een hele berg foto’s voor het fotoalbum van Emily.
imag0631-small
voor de oplettende kijker, ja dit badpakje is zelfs mee geweest op vakantie. Maar ook voor weinig. €4 en super schattig
imag0633-small
Een boekje met dieren, ook van de Hema. Die zijn zo leuk.
imag0908-small
Gap. papa en mama hebben deze mee genomen uit Engeland. Ik vind Gap zo gaaf, alleen bijna niet in Nederland te krijgen.
imag0909-small
in Londen hebben ze een metrostation Angel station en natuurlijk met de bijbehorende merchandise. Ook deze namen papa en mama mee uit Londen.
imag0912-small
Deze, ook van Gap. Te schattig. en zo zacht.
imag0913-small
Stoer toch? lekker basic en kan dus met alles.
imag1038-small
deze kocht ik een pakket via een Facebook groep. Heel erg leuk. ondertussen ligt het gestreken in de kast.
imag1039-small
Ook in het pakket, dit setje is van Tumble ’n Dry. Ook gestreken en wel nu in de kast.
imag1040-small
Ook uit het pakket, niet bijzonder, maar voor zo weinig en netjes genoeg voor nog een ronde.
imag1041-small
Zelfde geld voor deze.
imag1042-small
Ook uit het pakket. Deze is van Noppies, en staat Emily echt te schattig.
imag1043-small
ook uit het pakket
imag1044-small
deze is van Babyface en ook uit het kleding pakket. Nu deze gestreken is knapt ie echt op en staat ie super leuk. Een romper met lange mauwen en eronder en hij kan nog even door.
imag1045-small
hele stoere spijkerbroeken uit het kleding pakket, deze is van Name it. ik betaalde er €6 voor.
imag1046-small
deze is zo stoer! van Name it uit het pakket voor €6
imag1047-small
Deze spaanse jurk kregen we van Charlotte. Te schattig. Hij is nog een beetje groot maar ik denk dat ie voor carnaval helemaal prima is!
imag1105-small
Voor de vakantie besloot Emily even flink te groeien en hadden we geen passende mauwloze rompers meer. Deze kocht ik bij Zeeman en bevallen ons altijd prima.
imag1106-small
Pyjama’s bij de Wibra. €5 per setje. En lekker warm
imag1137-small
De bekerhouder voor de maxicosi. Is echt ideaal je hangt hem gewoon over de rand en je kunt er een beker of flesje drinken in zetten.
imag1139-small
Ik kocht hem op bol.com en we gebruikten hem op vakantie, echt ideaal voor onderweg. Zo kon Emily zelf bij haar drinken.
imag1142-small
Zo ziet dat er dan uit.

 

imag1141-small
Dit confetti pakje van Tumble ’n dry bestelde ik ook bij bol.com zo hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Alleen was ie wel ietsjes veel duurder als de verzendkosten waren, maar ach.

 

Zo dit was ie weer, ik heb nog een hoop andere dingen gekocht, dus we rammen er binnen no time nog wat shoplogs door heen. Ben je ook zo’n fan van al die hebbedingetjes bij de Hema?

