Week 40 al weer, jeetje wat vliegen de weken voorbij, het was een drukke, chaotische maar ook een gezellige week.

ZATERDAG

Paul is vrij deze zaterdag dus kunnen we gezellig wat gaan doen. We brengen ’s morgens toch Emily heel even naar mijn ouders zodat Paul de auto kan wassen en ik nog even gauw kan sporten. Het voelt een beetje raar als ik dit zo typ, maar mijn ouders vinden het gezellig als Emily er is en doordat zij allebei 40u werken hebben ze op zaterdag ochtend heerlijk de tijd met Emily.

imag5843-small

Als Emily thuis in bed ligt is het tijd voor koffie met wat lekkers, het is toch weekend. Lekker een chocolade fudge cake! Oh jongens, wat is die lekker.

imag5846-small

’s middags even naar Uden om wat te winkelen (de shop log volgt nog)

imag5850-small

en ’s avonds heerlijk op de bank met de kaarsjes aan en een speciaal biertje.

 

ZONDAG

Zondag fietsdag, Paul en papa moeten om 7u weg om te gaan fietsen met het Oranjepeloton. Super vroeg dus ik blijf lekker liggen. Emily en ik kunnen lekker uitslapen tot 9u. Ik krijg ondertussen een foto van de mannen, klaar voor de start.

IMG-20161002-WA0003[1].jpg

En Emily en ik gaan lekker in onze jogging/pyjama broek en Uggs de hond uit laten, gewoon omdat het kan.

imag5865-small

NA het ochtend slaapje is het tijd om richting Baarn, Paleis Soestdijk te vertrekken. En met alle regen die valt onderweg hoop ik wel een beetje dat de mannen droog binnen zijn. En dat was gelukkig zo, nou ja net niet. Maar niet alle regen die wij gehad hadden onderweg. We maken selfies op het speciaal daarvoor geplaatste selfie podium, we eten en drinken wat en gaan daarna weer richting huis.

MAANDAG

Is het eerst tijd voor sporten! ik begin met een rondje fitness en doe daarna een uurtje bodybalance met mijn oma.

en na een middag shift is het tijd voor een meiden avond met Charlotte. Ik ben lekker met mijn eigen autootje met het dak open naar Den Bosch gereden om samen met Charlotte te gaan eten en naar de film Bridget Jones baby te gaan. Met natuurlijk zoute popcorn.

Snapchat-8451273119327551882[1].jpg

DINSDAG

Paul is vandaag jarig alleen door een foutje in de planning moet ik dus vandaag wel gewoon de hele middag en avond werken. Jammer joh! Ik begin met een rondje fitness en ik besluit spontaan aan te sluiten bij een les wat ze op de sportvloer aanbieden. Move It! een circuit training. Weer eens wat anders. Als ik Emily ophaal bij de oppas van de sportschool heeft ze het haar van Emily ingevlochten, super schattig!

imag5883-small

Ik maak voor het ochtend slaapje deze foto’s van Emily, waar is mijn kleine meisje gebleven? Precies vorig jaar op Paul zijn verjaardag had ze dit rokje voor het eerst aan. Toen nog wel iets te groot maar zo schattig. Wat een verschil he!

imag5887-smallphotogrid_1475571748601-small

Paul zijn verjaardag cadeau komt binnen. Een fietspakje van Chianti Classico. Chianti is een streek in Italië, waar ze wijn hebben maar ook een fiets tocht. Met hele gave fietssetjes.

img-20161004-wa00051

Als ik thuis kom na het werk eten we een taartje, ik met een kopje thee en Paul met een biertje. Prima combi toch?

imag5894-small

WOENSDAG

Woensdag is altijd behoorlijk chaos vind ik. Ik moet werken en Emily op tijd aangekleed en wel weg brengen. Ik vind dat altijd zo’n gehaast, zelfs nu ik een kwartier eerder opsta.

Als ik thuis kom na het werk heeft Emily al honger terwijl we nog aan het koken zijn, ze zet haar tandjes vast in een peer.

imag5895-small

En ’s avonds hebben we een feestje in Nijmegen, mijn ouders komen oppassen en Emily slaapt natuurlijk niet 😉 Als we in Nijmegen op het station aankomen is het natuurlijk eerst tijd voor Starbucks! Lekker een Café white Mocha. Ik zie alleen te laat dat de PUMPKIN SPICE LATTE er al weer is!! balen! Binnenkort dus weer gauw terug. Het feestje is een bierbrouwerij, dus we drinken gezellig een biertje.

DONDERDAG

Is een beetje een rare dag, Ik en Paul zijn allebei vrij maar Emily gaat wel naar de opvang. En dat is voor vandaag maar goed ook want we krijgen telefoon dat de Opa van Paul is overleden. Hij was wel al op leeftijd en al een tijdje dement en ziek, maar toch is dat raar en vervelend.

imag5900-small

Om onze zinnen te verzetten gaan we even voor een andere auto kijken. Mijn fiat is echt een topper, maar heel praktisch is ie niet. Ik weet nog niet of ik hem wil verkopen en wanneer, maar we kunnen eens kijken wat het aanbod is. We gaan een rondje rijden in een Ford Fiësta uit 2008. En de kinderwagen past er zelfs in! De auto rijd goed, alleen is in deze gerookt dus meurt die echt een uur tegen de wind. Dat mensen dat doen, getver!

Als we Emily op gaan halen is ze helemaal op. We knuffelen samen voor we gaan eten.

imag5905-small

En als we na het eten nog even de hond uit laten is ze meer slapend dan wakker, wel heel schattig met haar nieuwe winterjas. Lekker even een flesje drinken bij papa en naar bed.

Wij kijken expeditie Robinson met bugles en geitenkaas, Lekker!

VRIJDAG

Doen Emily en ik heerlijk rustig aan, heerlijk rustig wakker worden met z’n tweetjes.

imag5918-small

’s middags komt een oud collega van La place bij ons op visite, 36 weken zwanger en wel. Super gezellig, allemaal baby klets. We gaan even naar Lithoijen naar Baby Company, wat een mooie zaak is dat! Super ruim assortiment aan positie mode en mooie merken, waaronder baby’s only en Koeka. En Done by Deer, een van mijn favorieten. Het is dat ik niet zwanger ben, maar anders was dit een duur uitstapje geworden en had ik de halve winkel leeg gekocht.

We gaan nog even koffie drinken bij de Hema in het centrum. Emily komt tot de conclusie na samen een tompouce te hebben gedeeld dat ze ook best kan klimmen in de kinderstoel, dat vind ik niet zo’n strak plan. Daarna is het voor Emily tijd voor een dutje en is Patricia er ook wel klaar mee.

Dat was ie weer voor deze week, we vieren Paul zijn verjaardag vandaag en hebben op de uitvaart na een redelijk normale week voor de boeg. Voor nu een fijn weekend! Wat zijn jou plannen voor de aankomende week?

