#30dayblogchallenge

Weer eentje uit deze serie. De 30 day blog challenge is een challenge zonder regels bedacht door HareMaristeit. Er staan super leuke onderwerpen in, ben je benieuwd naar blogs van andere kijk dan ook eens bij Fit met Floortje,  Met MirjamSimone of Jess.

Vandaag hebben we het over het tv programma waar ik aan mee zou willen doen. Dat zijn er eigenlijk echt niet veel. Er is er natuurlijk eentje waar we nu niet meer om heen kunnen en dat is

Heel Holland Bakt.

het lijkt mij echt super gaaf als je door de selectie heen komt en dat je daar in die tent mag laten zien wat je bakkunsten zijn. Ik ben nu niet meer werkzaam in de bakkerij en is het bakken echt weer een hobby van me geworden. Ik heb al ooit bij Robert van Beckhoven in zijn bakkerij in Oirschot een rondleiding gehad en daar was toen ook Rudolph van Veen aanwezig. Het lijkt me ook echt super gaaf om in Rudolph’s Bakery samen met hem iets te mogen bakken hoor! Hij was toen ook zo super vriendelijk. Anyway, we dwalen af..

heel-holland-bakt-van-afgelopen-zondag-gezien_img9001-small

Heel Holland Bakt heeft me al vaker aan het twijfelen gebracht, en ik wil nu echt weer wat gaan proefbakken om me dalijk echt aan te gaan melden als ze een nieuw seizoen gaan maken. En als ik dan iets nieuws gebakken heb zal ik het recept en de foto’s weer met jullie delen!

Dance, Dance, Dance.

Ik denk dat die bij veel mensen in het lijstje staat op het moment. Ik heb niet zo super veel met dansen maar dit, zo een hele clip leren na dansen lijkt me zo gaaf! Maar dan geen Micheal Jackson (getver, daar heb ik ECHT oprecht een hekel aan) maar een clip van Lady Gaga ofzo! Super tof. Alleen denk ik dat dat met mijn gevoel voor ritme nog best wel lastig gaat worden.

sryqbegf-small

het trainen en zo gedrild worden lijkt me ook echt super tof. Je mag met een super goed team samenwerken om dat te gaan bereiken. Ik zou me alleen nooit zelf opgeven voor zoiets, dat gaat me dan weer te ver.

Aan welk tv programma zou jij wel eens mee willen doen?

 

30-Day-Blog-Challenge-NL-1

