Oh jongens wat vliegen de weken voorbij, nog 12 weken en dan is het al weer kerst. Bizar toch? Ook zijn ze volgens mij het kwartje voor de zon vergeten..? Dus we doen er weer eentje, een nieuwe weekoverzicht. Ook wilde ik eigenlijk ieder dag een foto delen van wat we aten, alleen ben ik dat dus een klein beetje vergeten.. haha

ZATERDAG

Paul en ik moeten allebei werken dus gaat Emily even bij mijn zusje spelen. Dat vinden ze allebei super leuk 😉 Als ik na het werk naar huis rijd is het nog steeds super mooi weer en kan ik lekker met het dak open terug naar huis! #cabrioleren oh en jongens ik heb m’n sales DIK gehaald vandaag! Dat voelt zoo ontzettend lekker!imag5759-smallimag5760-small

Als ik thuis ben maak ik deze bruchetta’s voor ons. Lekker grof gesneden desem brood met paprika tapenade, groentes en geitenkaas!

imag5764-small

ZONDAG

doen we lekker niks. En van niks kun je ook geen foto’s maken toch 😉 We moeten nog boodschappen doen omdat we zaterdag moesten werken. We wilde eigenlijke barbecueën, maar de lucht word zo donker dat we besluiten te gourmetten. Emily smult er ook heerlijk van!

Als zei n bed ligt is het tijd voor Heel Holland Bakt. Wat een mooie taartjes weer!

MAANDAG

Maandag ochtend hebben we opvang voor Emily dus kan ik heerlijk gaan sporten. Ik drink na het sporten samen met mijn oma een kopje koffie. We zijn samen naar de Bodybalance geweest. Gezellig, dat was al weer lang geleden.

imag5786-small

’s middags mag Emily voor het eerst vingerverven. De moeder van Paul ligt in het ziekenhuis voor galstenen en we maken een kaartje om haar beterschap te wensen. Je kunt je voorstellen dat ze van boven tot onder, onder de verf zat. haha

’s avonds eten we de Hutspot van de allerhande box. Emily vist de chorizo er uit. Dan hebben wij lekker meer 😉

imag5831-small

en ’s avonds dus even langs bij de moeder van Paul in het ziekenhuis.

imag5804-small

DINSDAG

Wilde ik eigenlijk de dag beginnen met een lesje Bodypump, helaas gaat er van alles aan mis. De opvang op de sportschool is te laat, daarna kom ik er achter dat er helemaal geen pump is. Nadat ik dus toch maar zelf in de fitness zaal wil gaan sporten komen ze van de opvang vragen of ik een luier bij me heb, want Emily heeft een poepluier.. En die had ik dus ff niet bij me. Ik ben haar thuis gaan verschonen en toen had ik geen zin meer om terug te gaan. Haha.

imag5809-small

We gaan op de fiets even boodschappen doen, ik moet die middag en avond werken dus moet ik zelf avond eten mee nemen. Ze wringt alleen steeds haar voet los.. Hebben andere Yepp gebruiksters dit ook?

Lekker met het dak open naar het werk! het kan slechter. Jammer is alleen al die traktoren die NIET DOORRIJDEN!!! Ik ben gelukkig wel gewoon op tijd op het werk.

Ik eet, een pompoen kaasbroodje met een champignon soepje en nog wat overgebleven rundvlees salade.

imag5819-small

WOENSDAG

Een ochtend en middag shift, dus hup gelijk door! ’s Avonds heb ik een meiden avond met de dames uit Paul zijn vriendengroep. We gaan naar de film Bad Moms. Ik vond de film super leuk!

Lekker een bakje zoute popcorn dat voor het eind van de pauze natuurlijk al bijna half leeg was. Wie doet dat ook?? Laat maar weten in de comments! ik weet dat ik niet de enige ben 😉

DONDERDAG

Emily mag weer bij de kindjes spelen, maar wat een ellende is dit hekje zeg! Ik snap dat kinderen deze niet open moeten krijgen, maar ik sta er iedere keer mee te vechten. Ellende!

imag5822-small

’s avonds op het werk eet ik deze Falafel salade. Hij smaakt best ok, maar die van de appie zag er beter uit. Ik ga ze vergelijken voor je!

imag5823-small

VRIJDAG

Heb ik deze week al weekend! Heerlijk toch. Helaas slaapt Emily niet zo goed omdat haar neusje dicht zit. Zo sneu! Ze maakt zelf even wat selfies voor we gaan aankleden.

’s morgens ga ik even bij mijn zusje kijken, die heeft vandaag een bruiloft en ze vroeg of ik haar oogschaduw wilde doen. Ik maak even een foto van hen samen. Wat een mooi matching setje toch!?

img-20160930-wa00011

Ik hoop echt dat Floor en Tom ook nog een keer gaan trouwen hoor, dat lijkt me zo bijzonder! En Tom kan zo’n pak goed hebben vind ik!

Daarna hup! door naar de sportschool. Nu wel bodypump. Het gaat super lekker, ik hoef niet eens meer mijn brace om! TOP! De foto is van na het sporten, nog een licht verhit hoofd.

Dan nog even boodschappen doen en dan kunnen wij heerlijk genieten van ons weekend, want ook Paul is vrij morgen. We eten pizza met een bloemkool bodem, Paul kwakt er alleen een beetje veel kaas op. haha zo is het effect nog wel. Maar wel super lekker!!

IMAG5840[1].jpg

 Zondag heeft Paul de fietstocht samen met mijn vader, dus die zie je volgende week voorbij komen in het weekoverzicht. Wij hebben een super leuke week voor de boeg, voor nu, geniet van je weekend!

