#30DayBlogChallengeNL

Tijd voor een nieuwe uit de 30 Day Blog Challenge. Ik twijfelde even of ik deze wel wilde doen, want ik gebruik eigenlijk geen handtas meer sinds Emily er is. Meestal heb ik alleen mijn telefoon bij me en Paul, en Paul heeft zijn portemonnee bij zich, handig toch? Maar ik gebruik wel een luier tas, mijn sporttas en nu ook een tas voor het werk. Dus ik heb ze even omgekieperd en foto’s gemaakt. Komt ie!

De luier tas,

lekker veel zooi zit er in. Ik wil hem graag georganiseerd houden alleen is mijn man daar niet zo heel erg goed in. Ik heb dan ook het liefste dat hij er niks uit haalt en al helemaal niet dat ie er iets in stopt (sorry schat, love you ;-))

Wat zit er in?

imag5715-small

  • Billen doekjes, die wij onderweg ook gewoon als snoetenpoetser gebruiken.
  • Luiers. Kruitvat merk, werkt voor ons prima
  • Verschoonmatje. Die zat bij onze luier tas. Ideaal, zo heb je altijd een plekje om te verschonen.
  • Alcohol hand gel. voor als je even je handen niet kunt wassen.
  • Wegwerp slabbertjes. Ideaal voor onderweg.
  • Tuitbeker van Difrax. Emily kan wel uit een beker drinken, maar dit is zonder knoeien echt makkelijker voor onderweg
  • Tutje, met speen koord. Zo raken we m niet snel kwijt.
  • Zakdoekjes
  • Zonnebrand crème.
  • Hydrofiele doek.
  • Wasknijpers, voor die hydrofiel. Zo kunnen we de doek aan de kinderwagen vast maken, heel ouderwets maar we doen dat zo weinig dat ik daar niks voor ga kopen.
  • Boekje om Emily even te entertainen
  • Sophie de Giraf. Need i say more?
  • Sudocreme, tegen rode billetjes.
  • Emily haar knuffel konijn, meneer konijn noemen wij het beest. We hebben er zo’n 4 in omloop. Ze slaapt er mee sinds haar geboorte dus die is onmisbaar.
  • Verzekeringspasje van de zorgverzekering.
  • Een lepeltje, altijd handig om bij je te hebben.
  • Clipjes voor broodzakjes. Die zwierven nog door de tas.

Werk tas.

Niet zo heel spannend maar wel de dingen die ik iedere werkdag met mee sleep.

imag1378-small

  • Een map met papieren. Daar staat het script in en dingen over Bel Me Niet Register en Het Recht Van Verzet. Belangrijk om te weten.
  • Huissleutel en auto sleutel.
  • Zonnebril. Ik heb er eentje in onze gezinsauto liggen. Maar in de cabrio niet, daar heb ik altijd een losse voor bij me.
  • Deodorant. Nu loeit daar de airco als een malle, dus ik moet hem misschien omwisselen voor een vestje. Maar wel altijd fijn om bij me te hebben.
  • Een appeltje.
  • Flesje water.
  • Een mesje voor de appel.
  • Een pen.
  • In het make-up tasje zitten mijn pinpassen, rijbewijs, spaarkaart voor Starbucks en de subway. En allemaal van dat soort spul. En een labello.

De Sporttas.

Sporten doe ik met regelmaat en ook in die tas zitten altijd een aantal standaard spullen.

imag5718-small

  • Mijn fietsschoenen. Voor de spinning.
  • Mijn gewone sport schoenen. Allebei zijn ze wit en blauw.
  • Een handdoek. Deze kregen we met onze bruiloft. Zo gaaf met de tekening van onze trouwkaart. Zonde om mee te nemen met sporten? Nee, zo zien juist veel mensen de handdoek.
  • Het kaartje van Fitland om binnen te kunnen.
  • Een rol van foam. Van de bouwmarkt voor verwarmingsbuizen. Maar dan gebruik ik hem voor de squats bij de bodypump. Als het meer als 20kg is gaat het gewoon zeer doen.
  • Het toilettasje.
  • Douchegel, in een zakje. Dat is al eens mis gegaan. Bodylotion van Sephora en Rituals. Die van Rituals is bijna leeg. Gezicht crème. Deodorant.  Shampoo en Conditioner.
  • Een keycord met een muntje voor een kluisje.
  • Een koffie kaart.
  • En een lijstje met oefeningen als ik met Astrid ga sporten. Alleen nog nooit gebruikt haha. Het komt er gewoon niet van.

 Edit: ik ben dus sinds ik de foto’s gemaakt heb het kaartje kwijt.. Geen idee waar die gebleven is, even blijven zoek dus…

