#30Day BlogChallengeNL

Mijn favoriete outfit. Ik kan er niet eentje kiezen denk ik. Het zijn er een paar waar ik erg gelukkig van word. Over het algemeen heb ik vaker een rok aan als een spijkerbroek. Ik vind een rok gewoon mooier en fijner zitten als een broek. Daar heb ik dan vaak mijn slippers of Adidas Superstars bij aan. Een T shirt of hemdje er op en klaar.

Maar mijn favoriete outfit is toch net even meer als dat.

Op 1 staat mijn trouwjurk. Niet echt een daily maar, man, man, man wat stond die me mooi!! Ik heb hem een tijd nog iedere maand gepast (tot ik zwanger was en mijn buik te groot werd) om even dat gevoel terug te krijgen. Nu past is niet meer, omdat mijn heupen gewoon veel breder zijn geworden sinds Emily bedankt he. Ik hoop dat er als er nog wat kilo’tjes af zijn dat ie weer past. Ik houd jullie op de hoogte!!

IMG_7732.jpg

Deze grijze jurk kocht ik toen ik 18 weken zwanger was. Ik heb hem mijn hele zwangerschap aan gekund. En nu staat ie ook nog mooi. Blote voeten, slippers of sneakers er onder en klaar. Nou heb ik voor foto’s van nu heel spontaan ahum Paul even foto’s laten maken.

Schoenen, mijn daily’s  zijn mijn Paladiums, ik heb ze in het grijs/blauw en in het roze. Ik wil graag nog een nieuw paar erbij. Of mijn Adidas Superstars. En in de winter mijn Uggs, ik vind ze echt fantastisch! Emily heeft ook 2 paar.

En dan nog even deze beauty’s, zijn jullie ze al zat? In mijn blogs over de bruiloft van Astrid heb je ze vast al voorbij zien komen. Ze zijn zo ontzettend mooi. En ze lopen fijn!

IMAG0899 (Small)

