Paul moest vanaf deze week weer aan het werk, dus het echt leven is weer begonnen. Wel genoten we nog even van het heerlijke na zomer weer en volgens mij komt er aankomende week nog meer aan. Wel was het even wennen met werken, nu lijken we wel echt grote mensen 😉 We deden weer allerlei leuke dingen, lees en kijk je mee?

ZATERDAG

Gaan we met mijn ouders uit eten. Kijk dat über schattige vlechtje dan!!imag1403-smallimag1405-smallimag1398-smallimag1400-small

Na het eten zitten Paul en ik heerlijk nog even buiten met de vuurschaal aan. Lekker een speciaal biertje en een kaasje erbij. Angie vind dat natuurlijk erg lekker ruiken en komt er gezellig bij staan schooien

ZONDAG

Doen we eigenlijk niks, we zijn vroeg wakker omdat Emily dat ook is.. volgens mij is het nu echt gedaan met uitslapen. We kijken Life of Pets. Emily die normaal niet in de tv geïnteresseerd is, zit nu samen met haar papa te springen. Heel bizar maar wel super leuk!

Eind van de middag gaan we lekker even wandelen met Angie. Ik laat Paul even foto’s maken voor een van mijn aankomende blogs en ik vind ze best goed gelukt.

En natuurlijk is Zondag Heel Holland Bak Dag!! Deze week hadden ze het thema brood. Wat een mooie dingen weer, ik krijg gewoon zelf zin om te gaan bakken. Dus dat gaan we binnenkort maar weer ns doen!

imag5712-small

MAANDAG

Emily gaat Smorgens naar de opvang en ik heb even tijd voor mezelf.

imag5720-small

‘s middags mag ik weer werken, Ik moet het nu voor het eerst echt helemaal zelf doen en ben ook echt even flink zenuwachtig. kijk mijn hartslag gaan #stresskip

‘s avonds dus maar even lekker sporten, even mijn hoofd leeg maken. Het is super mooi weer dus ik kan lekker met de fiets.

DINSDAG

Dinsdag moest ik even bij de huisarts zijn. Emily speelt super lief in de wachtkamer terwijl we echt ruim 30minuten moeten wachten op de afspraak (super irritant overigens)

imag5736-small

Dan gaan we even koffie drinken bij Astrid en Sanne. Ze hebben net hun nieuwe meubels binnen dus ik mag gelijk even proef zitten op de nieuwe bank.In de middag komt mijn oma even naar onze vakantie foto’s kijken. Dan moet ik een avond shift werken en het gaat super lekker! Daar word ik echt super blij van.

Waar ik ook erg blij van word, is iedere keer met mijn gele autootje heen en weer te mogen. (voor de gene die dit herkennen, ja dit is langs de A2 thv Den Bosch bij de afslag. Als je er langs rijd kun je hem zien staan. 😉 )

imag5737-small

WOENSDAG

Woensdag ochtend mag ik weer werken, dus moet ik Smorgens als een malle Emily aankleden en weg brengen. Ik moet hier echt even aan wennen hoor. Emily snapt nu ook dat we ze weg brengen en huilt dus ook even als ik weg ga. Niet leuk kan ik je vertellen.

Als ik thuis kom heeft Paul Emily al opgehaald en laten ze even zien hoe goed Emily nu loopt langs de meubels. Het gaat echt achterlijk snel nu ineens.. pfoe!

Smiddags is het weer tijd voor fysio, ik mag mn brace steeds meer af laten en ook word mijn pols ingetaped.

’s avonds na het eten gaan we lekker een ijsje eten. Voor Emily een bolletje frambozen ook al aast ze ook echt op mijn pure chocolade.

imag57441

DONDERDAG

Paul heeft een dagje vrij en Emily is naar de opvang. Dus hebben we een dagje wellness boot gepland. Heerlijk!!

imag5747-small

Als we thuis komen ligt ons vakantie boek al op de mat. Super snelle service weer!

imag5748-small

En bestellen we lekker sushi. Emily is super moe van de opvang dus ligt voor 19u al in bed.

imag5749-small

VRIJDAG

Tijd voor een lesje pump. Wel echt even weer wennen na de vakantie. Ook kom ik voor de verrassing te staan dat als de sportschool naar de nieuwbouw verhuisd er geen kinderopvang meer is. Lichtelijke paniek natuurlijk, hoe moet dat nu?? Daarover later meer…

imag5752-small

’s Middags als Emily heerlijk even geslapen heeft gaan we op de fiets boodschappen doen. Het is echt heerlijk weer! Mag het altijd zulk weer blijven??? Mevrouw zit gruwelijk te klooien met haar jas en het stoeltje, dus ik trek de jas maar even uit.. Ze is een tikkeltje opvliegend van karakter, ik houd m’n hart vast voor de peuter puber tijd 😉

 

De week is echt voorbij gevlogen, ik heb echt het idee dat het allemaal nog harder gaat nu ik weer aan het werk ben. Voor nu een fijn weekend! Geniet van het na zomer weer en tot volgende week! Heb jij nog leuke plannen??

