#30DayBlogChallengeNL

En nieuwe uit deze serie. Ik ben zo slecht in kiezen! Man, man, man, ik lijk wel een vrouw zo besluiteloos ben ik soms (grapje he dames, grapje) Vandaag doen we.. Waar word ik blij van?

Sporten, Ik word zo blij van lekker een uurtje mezelf afbeulen. Bezweet, moe en stinkend naar huis. Het aller meeste geniet ik van een les Bodypump, al ruim 3 jaar mijn grote sport liefde! Iedere les, iedere release sta ik met een glimlach in de zaal. Vooral de squat track, maar ook de triceps, biceps en rug sta ik stiekem in mezelf te gniffelen en de muziek mee te zingen. Ik voel mijn lijf werken en verzuren. Ik schroom ook niet om andere mensen deze les aan te smeren en te verkopen. Dus als er iemand met me mee wil? je bent van harte welkom! Ik hoop dat ik binnenkort toch zelf ook les kan geven of in ieder geval kan beginnen aan de instructeurs opleiding. Op naar Bodypump 100!

Ik word blij van.. Emily, duh. Lekker afgezaagd ook. Maar goed, ik word vrolijk van dat kleine meisje, ze is zo vrolijk. Ik word vrolijk als ik haar uit bed haal, als ze vol bewondering naar haar voeten zit te kijken, als ze zelf zit te spelen. Als ze lekker zit te eten, ik kan gewoon ontzettend van haar genieten. De hele dag.

Maar ook van.. Eten, barbecueën, pizza, biefstuk, ijsjes, speciaal biertjes, wijn, chocola, en taart, alles waar je dik van word. Door dat ik met regelmaat sport kan het ook wat lijden, dus soms verwen ik mezelf gewoon even met iets lekkers.

De zon, wie niet. Maar als het mooi weer is iedereen blijer toch? Lekker in mijn cabrio, zonder dak rijden. Dat voelt echt als een mini vakantie.

Mijn vriendinnen, dat zijn er niet zo veel. Maar voor Astrid, Charlotte n Elin maak ik graag tijd! Lekker samen koffie drinken, sporten, keuvelen over dagelijkse dingen. Bij hen kan ik alles kwijt en vertellen. Mijn diepste donkerste geheimen zijn veilig bij deze dames. Op donkere dagen kan ik even uithuilen en mopperen op alles en niks, over kleine en grote dingen.

En natuurlijk Paul, mijn man. Soms neemt ie spontaan een bloemetje mee, of iets lekkers voor bij de koffie. Hij wast mijn auto, hij pompt de banden van mijn fiets op nog voor ik er om vraag. Zo kan ik nog wel 100 dingen op noemen.

Angie, Ons blije ei. Ze is super lief. Ze ligt het liefst de hele dag in haar mand te slapen, maar zodra ik mijn schoenen aantrek staat ze te stuiteren om mee naar buiten te gaan. Emily en Angie zijn ook echt een tof setje, ze breken samen de boel af en dagen elkaar uit. Genieten!

Ik kan nog genoeg andere dingen verzinnen, maar dan word het wel een hele lange lijst. Waar word jij blij van?

30-Day-Blog-Challenge-NL-1

Heb je nog verzoekjes? dien ze in! Wat vind jij het leukste onderwerp?

 

