Een nieuwe update, nog even wat kiekjes van het laatste zomer weer en natuurlijk mijn eerste werkdag en Emily voor het eerst naar de opvang. We deden allerlei gezellig dingen want Paul had deze week nog lekker vakantie.

MAANDAG

We brengen Emily naar de opvang, ze gaat vandaag voor het eerst en we zijn heel benieuwd hoe ze het gaat vinden. We zetten har op de grond en ze kruipt gelijk naar de andere kindjes en gaat spelen. Mooi! Super fijn, dan kunnen we met een gerust hart weer gaan.imag1326-small

We hebben de ochtend met z’n tweetjes dus poetsen we even door het huis heen. Kan maar gebeurd zijn. Zo schiet het harder op als met zo’n kleine kruipende dreumes 😉

’s Middags als we Emily opgehaald hebben gaan we even naar de Karwei om spullen te halen voor project eettafel. Nu nog een onbehandelde teak houten tafel. Niet handig met kind kan ik je vertellen.

’s Avonds kijken we allebei de afleveringen van Heel Holland Bakt terug. Ik hou zo ontzettend van dat programma en krijg ook altijd zin om dan zelf iets te gaan bakken. Misschien durf ik het dit jaar aan om me wel op te geven.

DINSDAG

Mijn allereerste werk dag. Na ruim een jaar thuis te zijn geweest (sinds mijn zwangerschapsverlof) mag ik weer aan het werk. Ik heb deze dag eerst een product training. En er staan chocolatjes in de kantine omdat het wereld chocolade dag is.

Ik hoef er alleen de ochtend te zijn, dus ’s middags hebben we lekker de tijd om even te gaan zwemmen. Om nog even het vakantie gevoel vast te houden zeg maar.

’s Avonds komen onze buren borrelen. Sinds kort hebben we direct naast ons en aan de andere kant twee deuren verder op nieuwe mensen wonen en daar konden we op straat al gezellig mee kletsen, dus tijd voor een borrel!  We hebben echt een super gezellige avond en liggen uiteindelijk ook pas om 1.30 in bed.

imag1342-small

WOENSDAG

Met een tikkeltje een zwaar hoofd staan we op. We nemen voor de zekerheid maar even een paracetamolletje en maken ons klaar voor een dagje Efteling. Emily vond het ook erg leuk, en is mee geweest in de droomvlucht en in de carnaval festival. Ze heeft zich de hele dag echt wel super goed gedragen ondanks het hete weer. En we eten lekker een Swirl (ik vind een swirl trouwens echt overrated! Ik vind het niet zo bijzonder en veel te groot en niet goed gemengd enzovoorts)

DONDERDAG

Emily heeft echt super slecht geslapen, echt een horror nacht. Om 7u legde Paul haar even in haar eigen bed in de hoop dat ze nog even een uurtje kon slapen. Dat deed ze, en wij ook, alleen iets langer als een uurtje. We schoten om 9.30 wakker en hadden ons dus verslapen. Emily moest naar de opvang en was dus te laat (ging lekker zo!!) Na razendsnel aangekleed te zijn hebben we ze naar de opvang gebracht en konden wij ook gelijk door.

’s Middags moest ik naar het ziekenhuis voor mijn hand. Helaas is de therapie niet voldoende en moet ik toch geopereerd worden. Wel mag ik wachten tot het mij beter uit komt, nu net met nieuwe baan vind ik dat niet handig. Dus wachten we maar even, een paar maanden meer of minder maakt nu ook niks meer uit.

imag1373-small

Op de terug weg stoppen we even bij Van Tilburg om te kijken voor een winterjas voor Emily (winterjassen kijken met 35 graden) Een jas koop ik nog niet, ik wil Emily mee nemen als we er een gaan kopen, zo kan ik de maat beter inschatten en of ie haar wel echt staat. Paul en ik drinken samen een radler op het terras.

’s Avonds is het weer feest met Emily, ze is super verkouden en kan niet slapen. Ze valt lekker bij mij in slaap. Die momentjes zijn er niet zo veel meer dus ik geniet er even van.

imag1375-small

VRIJDAG

Ik mag weer werken. Ik rijd de hele weg achter deze Porsche, wat een mooie auto vind ik dat! En het geluid dat daar uit komt!!

’s Avonds barbecueën we met z’n drietjes. We proberen Emily eerst een hapje te geven dat ik had staan in de vriezer, maar die eet ze maar voor de helft. Emily eet met gemak 2 knakworsten, een stukje van een speklapje en nog een paarhapjes van een sateetje. Zo heerlijk als ze zo zit te eten. Ze is na het eten HE-LE-MAAL stuk dus stoppen we ze op tijd in bed.

Ik maak even een bizar lekker toetje met marshmallows en Malibu, kersen, vanille vla en chocolade. Lekker met een beetje yoghurt ijs. Voor Paul maak ik er eentje met banaan, chocola en marshmallows. En natuurlijk Malibu. De smaakt van de Malibu trekt in de marshmallows en dat is zo verschrikkelijk lekker! Mochten jullie interesse hebben in een blog over barbecue toetjes, ik maak er graag eentje voor jullie! Misschien kunnen we wat tips uitwisselen? Laar maat weten in de comments of via Facebook of Instagram

imag1387-small

ZATERDAG

Paul gaat met mijn vader fietsen. Ze zijn aan het trainen voor een rit begin oktober dus er moeten wel kilometers gemaakt worden. Charmant toch met die sloffen onder zijn fietsbroek?

imag1388-small

Ik ga met mama mee boodschappen doen. Emily krijgt daar even een fruitje en heeft sinds wij een Fitbit hebben een obsessie met horloges. Even kijken of ie aan kan enzo.

imag1389-small

Ik zet nog even onze opgefriste eettafel op zijn plek en alle spulletjes die van de tafel af kwamen zet ik weer terug. Eigenlijk houd ik helemaal niet van al die zooi op tafel, maar als het minimaal blijft is het ok.

imag1394

Zo dit was ie weer, een hele week. Vanaf volgende week zet ik weer op zaterdag mijn weekoverzicht online. Deze week begint het echte leven weer. Nu moet ik ‘echt’ beginnen met werken en weer beginnen met sporten want dat is er de afgelopen 3 weken niet echt van gekomen. Heb jij nog leuke plannen voor aankomende week?

