Een week overzicht van onze vakantie. Wat is heet hier heerlijk! We genieten echt ontzettend met z’n 3e hier. De zee is heerlijk en de reis is goed gegaan.

ZATERDAG

Ik breng Emily even bij mijn ouders. Onze auto krijgt nog even een zomercheck. En een nieuw remlichtje. Nog even de ruiten poetsen en dan is die er ook klaar voor!

Boodschappen doen voor onderweg. Niks spannends, maar moet gebeuren. En de auto in pakken. Vol is vol.

’s Avonds brengen we Angie naar mijn ouders. Zij gaat niet met ons mee, zo logeert dit weekend bij papa en mama en daarna bij oma.

ZONDAG

Vroeg!! Maar ik heb er zin in! De eerste dag komen we tot Montelimar en hebben we een hotel overnachting. Emily deed het super goed in de auto!

imag1161-small

MAANDAG

Het laatste stukje van onze reis. Nog maar 200 kilometer te gaan.

We zijn er!

DE REST VAN DE WEEK..

Heerlijk zwemmen en wandelen. We doen zelfs nog 2x met z’n drieën een poging tot hardlopen. En spierpijn die ik had erna!

WEEK 36

Een heerlijk dagje Montpellier en zwemmen in de zee en het zwembad.

WOENSDAG

Tijd om weer richting huis te gaan. We kunnen in een keer door rijden. Op de heen weg ging het zo lekker dat we besloten de terug weg in een keer te doen. Om 20.30 reden we weg en om 10.30 de volgende ochtend waren we thuis.

DSC03365.JPG

imag1310-small

DONDERDAG

Omdat ik nog helemaal in de vakantie mood ben, maak ik eigenlijk weinig tot geen foto’s voor mijn blog. Tja, je hebt vakantie of niet.

Thuis, wassen, even bijslapen. Emily slaapt goed deze nacht, die zal wel moe zijn.

We gaan even naar mijn ouders om Angie op te halen en dan kunnen ze met Emily knuffelen.

VRIJDAG

Ik ga gelijk weer een lesje sporten. Ik heb het gemist en gelijk weer in het ritme komen.

Boodschappen. De koelkast en de vriezer zijn ernstig leeg. We maken weer een lijstje met wat we deze week gaan eten en kopen ook nog wat lekkere dingen.

imag1327-small

En we gaan naar de ouders van Paul op de camping. Even foto’s laten zien. En door het mooie weer houden we nog even het vakantie gevoel vast.

ZATERDAG

Nieuwe eetkamerstoelen. Eindelijk! We hadden goeie stoelen staan, maar die waren van Paul en ik wilde al heel erg lang andere. De stoelen gaan naar Astrid en haar vriendin die deze week gaan verhuizen en nu mocht ik dus nieuwe!

imag1324-small

Ik pak het week overzicht van week 37 op zondag weer op en die komt volgende week online. Een spannende week met mijn eerste werkdag en Emily voor het eerst naar de opvang. Paul heeft nog vakantie dus we doen nog allerlei leuke dingen.

 

 

