# 30 day blog challenge NL

Ik heb besloten de onderwerpen niet op volgorde te gaan doen. Ik kies gewoon de gene die ik op dat moment het leukste vind om te doen en vandaag is dat deze!

Vijf bloggers die ik volg.

Het zijn er wel meer dan dat, maar ik ga er 5 uitpikken die ik het meest actief volg en altijd naar uit kijk als er een artikel online staat.

  • Papa is de liefste. Van Simone. Zij schrijft en vlogt zo ontzettend leuk. Ik word daar zo blij van. Er zijn weinig dingen die ik qua blogs deel met Paul, maar een vlog van Simone laat ik altijd zien. Simone zat ook bij de first birthday swap en ondertussen hebben we elkaar ook al eens in het echt ontmoet. Ze woont ook niet zo heel ver bij mij vandaan dus ik haar foto’s en video’s herken ik soms ook dingen uit de omgeving.
  • KleinBijzonderwonder. Michelle, zij is een bewust jonge mama (22jr) en maakt met regelmaat een plog. Als ze een artikel deelt is deze altijd heel erg positief en vaak ook heel eerlijk. Ze deelt best veel en is niet te beroerd om op je reactie te reageren. Ik vind altijd dat het dat een beetje gezellig en persoonlijk maakt.
  • Twinkelbellaย Saskia schrijft deze blog. Volgens mij is zij best wel een ‘grote’ blogster. Ook weer uit de categorie mamablogs. Ik volg haar denk ik wel het langst van deze allemaal. Tijdens mijn zwangerschap kwam ik haar blog toen tegen en kon me met veel dingen inleven en liep het best wel (bijna) tegelijk met ons en Emily. Ik houd gewoon van herkenning. ๐Ÿ˜‰
  • About To Beย Inger, ik ken haar niet persoonlijk maar zag haar in een van de vlogs van Bas Hollander, een opleider uit het Les Mills circuit. Geen mama blog dus. Zij zorgt voor mijn motivatie om van mijn luie reet af te komen en te gaan sporten. Ze schrijft echt heel erg leuk, en ook te volgen op Instagram mocht je nog wat motivatie nodig hebben.
  • Die laatste is echt moeilijk kiezen. Maar dan kies ik toch voor MamaMetPassieย van Angela. Tijdens mijn borstvoeding dipje tijdens het afbouwen/teruglopen kreeg ik van haar ook echt een super lief berichtje. Ook zat ze in de First Birthday Swap. Ook al spreek ik haar ‘in het echt’ niet, is ze me toch een beetje dierbaar ofzo ๐Ÿ˜‰ Ik hoop dat we met de Swap dames gauw een keer kunnen daten, dat we elkaar in het echt ook ontmoet hebben.

30-Day-Blog-Challenge-NL-1

Deze komt ook weer uit de #30DayBlogChallengeNL, de onderwerpen komen van Maris van HareMaristeit.

