Ik moet heerlijk eerlijk bekennen dat ik niet zo van de quote’s ben. Ik heb er meestal niet zo veel mee, en zo’n tekst op een shirt of tegeltje vind ik meestal stom 😉

Maar nu zijn er toch wel een paar regels die me raken. Nog niet zo heel lang geleden ben ik daar ook mee op de Radio geweest.

we’re not broken, we’re just bent, we can learn to love again.
Die raakte me zo tijdens ons IVF traject dat ik er ook over twijfelde of ik hem niet liet tatoeëren. Net als op de foto op die plek. Nog steeds heb ik die twijfels nog wel. Het hoort toch bij een tijd van mijn leven. Alleen wil ik liever vrolijke dingen voor altijd bij me dragen. Ik twijfel nog even verder 😉

Natuurlijk kent zo’n beetje iedere ouder deze regel wel. I Love you till the moon and back. Je kunt niet uitleggen hoeveel je van je kindje houd, dus dit is wel een goede, toch? En het klinkt gewoon heel lief, niet super origineel, maar wel lief.

maxresdefault

En dan deze nog, het nummer wat wij als openingsdans hadden met onze bruiloft. All of me loves all of you. De zin is zo mooi omdat je voor elkaar kiest in voor en tegenspoed en in goede en slechte dagen. Dit nummer kozen wij eigenlijk nog voordat ie populair was. Jammer dat ie zo ontzettend vaak gedraaid is dat niemand hem meer kan horen. Maar toch stiekem, als ik m nu hoor krijg ik tranen in mijn ogen.  Sidenote: John Leggend schreef dit voor zijn vrouw toen zij gingen trouwen. Ook is hun dochtertje geboren in 2015 en een ivf baby.

Wat is jou favoriete quote?

 

De 30 day blog challenge komt van Maris en als je het leuk vind om ook mee te doen, raad ik je zeker aan om even op haar site te kijken.

