Onze laatste week voor onze vakantie. En oh wat was/is het toch heerlijk weer deze week! Heerlijk, tenzij je op zolder moet strijken 😉 Deze week was een week met verjaardagen, barbecueën en alles vakantie inpak stress.

Kijk je mee?

ZATERDAG

Op naar verjaardag nr 1. De eerste verjaardag van Xavi, Paul ligt nog in bed dus gaan Emily en ik met z’n tweetjes. Omdat we die dag nog een verjaardag hebben, hebben we wel planning en kunnen we niet zo lang blijven. Emily moet nog even naar bed.

IMAG1062 (Small)IMAG1064 (Small)IMAG1066 (Small)

Daarna op naar verjaardag nr 2. Ook op de fiets, het is wel een paar kilometer fietsen, maar wij vonden het zonde om met zulk mooi weer met de auto te gaan. Deze verjaardag is met barbecue dus nemen we Emily haar stoel mee. Ideaal die Ikea stoel!

IMAG1069 (Small)IMAG1072 (Small)

ZONDAG

Is het wel ongelofelijk shit weer. We doen helemaal niks die dag. Emily heeft slecht geslapen dus wij ook. We drinken een wijntje en kijken naar de laatste beelden van de Olympische spelen. Als we de hond uitlaten krijgen we ook nog een flinke plensbui over ons heen. Niet fijn!

IMAG1073 (Small)IMAG1074 (Small)

MAANDAG

Hebben we een intake gesprek bij het Kinderdagverblijf waar Emily na de vakantie naar toe gaat. We krijgen nog een beetje uitleg over hoe het daar allemaal reilt en zeilt. Emily had er nu al zin in met al die kindjes!

IMAG1076 (Small)

We brengen de auto van mijn broertje naar de garage. Of eigenlijk doen we een poging tot….

IMAG1075 (Small)

Ik laat mijn nagels even wat korter vijlen. Ik kon de autostoel nu al niet meer open krijgen, laat staan over een week of 3.

IMAG1077 (Small)

En sporten! Never skip a monday! Ik doe samen met papa een lesje CX works.

IMAG1088 (Small)

DINSDAG

Ga ik Emily even wegen en meten op het consultatie bureau. En overleg even wat we kunnen doen aan het slechte slapen. Ik krijg een aantal tips mee, een slaapje overdag, wat meer eten, achter het behang plakken, waar we echt iets mee kunnen. En ook benadrukt ze dat het een fase kan zijn 😉  Ik vind dat we hier over het algemeen best goed geholpen worden.

IMAG1090 (Small)

 

Tijd voor de kapper! Emily haar pony is weer zo lang dat ze niks ziet. Toch nog maar even kort wieken.

IMAG1091 (Small)

Daarna gaan we even naar Uden voor de ANWB winkel, we halen een kaart en een boekje van de omgeving waar we naar toe gaan. Emily vind het reuze interessant. En we trakteren onszelf op een ijsje! Bijna vakantie mood – AAN. Ze hebben er heerlijk Tony Chocolonely Caramel Zeezout ijs! Doe mij maar een hele emmer!!

IMAG1092 (Small)IMAG1094 (Small)

’s avonds komen er vrienden koffie drinken. Ik heb cadeautjes voor ze, want zij verwachten een kindje. We hebben het eigenlijk de hele avond over baby, bevalling en borstvoeding geneuzel. Ik kan daar echt van genieten! Als zij naar huis zijn drinken Paul en ik samen een glaasje wijn. Onder het motto, kan toch niet blijven liggen als wij weg zijn 😉

IMAG1095 (Small)

WOENSDAG

Emily heeft vannacht wonder boven wonder super goed geslapen. Fijn! ’s Morgens komt Astrid koffie drinken, want die moet ik natuurlijk 2 weken missen als wij weg zijn. We proberen een perzik aan Emily te voeren, die wil ze niet. Dus eten we hem samen op. De kiwi wilde Emily wel gelukkig.

IMAG1096 (Small)

We lunchen met z’n 3en, lekker wraps met gerookte kip. Paul is ook vrij vandaag dus gezelliger kan bijna niet.

’s middags komt Charlotte. We gaan samen sporten. We maken schaamteloos selfies in de sportschool die we bijna voor onszelf hebben. (snap ik met deze temperaturen, wie gaat er nou sporten met dit weer)

IMAG1098 (Small)IMAG1099 (Small)IMAG1103 (Small)

Ik ga ’s avonds nog een lesje bodypumpen met papa. Je bent verslaafd of je bent het niet. Door de airco in de zaal valt het me eigenlijk niet tegen. Toch lekker een uurtje hard gewerkt. Zweet aan m’n ellenbogen.

IMAG1108 (Small)

DONDERDAG

Emily heeft redelijk geslapen, ondanks de warmte valt het me niet tegen. wilde niet gaan slapen, maar toen we haar luier verschoonde gisteren avond zagen we dat ze een grote poepluier had. Dan zou ik ook niet gaan slapen 😉

Vandaag is het wassen, ramenlappen (ja met dit weer) genieten van de spierpijn, grasmaaien en veel water drinken. Dat is natuurlijk heerlijk!

IMAG1109 (Small)IMAG1111 (Small)IMAG1112 (Small)

We gaan nog even een ijsje eten bij de ouders van Paul. Zij zitten op de camping en met dat warme weer.

IMAG1116 (Small)IMAG1117 (Small)IMAG1122 (Small)

VRIJDAG

Wat. Een. Nacht…. Man, man, man.. Ik ga er niet te veel woorden aan vuil maken. Ik ga met Emily naar de sportschool. Ik wil bikini ready zijn! Ik had liever nu een kilo of 2 minder willen wegen, maar goed. Iets met barbecues en gezellige dingen. Realistisch gezien ben ik zeker niet ontevreden.

IMAG1124 (Small)

De papa en mama van Bram en Noud kom ik tegen en we drinken nog even koffie. De kindjes eten samen aardbeitjes en spelen even.

IMAG1125 (Small)IMAG1128 (Small)

Ik ga nog even langs het Spahuys om echt bikiniready te zien. Pijn is fijn zullen we maar zeggen. Ik ben er klaar voor! Het is daar zo mooi binnen, zo strak. Ik kom er erg graag!

IMAG1135 (Small)

Morgen nog de laatste boodschappen en dan is het zondag ochtend vroeg, in de auto en naar het zuiden. Ik kan niet beloven of er volgende week een nieuwe week online staat. Maar anders haal ik het zeker in. Ik ben te volgen op snapchat! (Mathisseke)

Voor nu, voor jullie een fijn weekend!

