# 30 Day Blog Challenge NL

Dit zijn toch dingen waar je over droomt, waar je niet over uitgepraat raakt. Ik niet in ieder geval. En dan gaan we even niet uit van een lullig bedragje van 10.000 euro maar echt heel heel erg veel geld!

Als ik de loterij win, dan..

Laat ik een groot huis bouwen. Niet te groot, maar wel met meer plek als nu. Met echt een mega luxe badkamer. Je weet wel, met zo’n stort douche, inloop en infrarood lamp erin. Heerlijk lijkt me dat. Ook wil ik dan in de badkamer een groot bubbel bad met tv ๐Ÿ˜‰

De keuken zal ook voldoende werkplek hebben en een losse oven en magnetron (dat hebben we nu niet ๐Ÿ˜‰ ) Zo’n groot 6 pits gasfornuis en een grote vriezer en koelkast. Liefst met een eiland er in. Mooi strak afgewerkt met een betonnen blad. Daar wil ik natuurlijk een Kitchen Aid hebben staan, maar ik hoef niet zo’n fancy espresso apparaat maar een Nespresso is meer dan prima. Vanuit de keuken kun je door de glazen wand heerlijk naar buiten kijken en van het uitzicht genieten. Met mooi weer kan deze pui natuurlijk helemaal open.

De huiskamer hoeft niet huge, maar gewoon genoeg voor een mooie bank en tv en dat soort ellende. En een eettafel voor minstens 10 personen.

Onder het hele huis zal een kelder zijn, en niet voor spelletjes of een Man Cave, maar als garage. Ik gok dat daar dan een Aston Martin Rapide s, (het 2012 model, die 2016 neus vind ik niet zo mooi)ย ย een Nissan GTR, een Aston Martin cabrio (een DB9), een Ferrari 458 Italia, een Mini Cooper S John Cooper Works (ook daarvan een ouder model en niet de allernieuwste) ย en een Ducati Monster komen te staan. Mocht me op dat moment nog iets te binnen schieten is daar natuurlijk plek voor ๐Ÿ˜‰ Ik ben niet te moeilijk.

PhotoGrid_1470752083996[1].jpg

Verder wil ik ook wel graag een zwembad, dat in de winter overdekt kan, en een mooie strakke tuin.

Ik wil dan ook wel een paar huizen in het buitenland, een appartement in Londen, een huisje in Toscane (daar is die Ferrari voor, dat snap je) ย en New York lijkt me ook wel wat.

Ook wil ik graag 2 honden en iemand die mijn huizen komt poetsen.

Maar dit gaat allemaal over euro’s, voor mij is de loterij winnen ook dat mijn familie gezond is en blijft. Er niemand aan enge ziektes dood gaat. Dat wij voor Emily 1 of misschien wel 2 broertjes of zusjes mogen krijgen. Dit alles weegt niet op tegen het allermooiste wat ik al heb.ย 

Note: En van al dat luxe leven en lekker eten word je nog steeds te dik, en een personal trainer lijkt me saai dus wil ik nog dan nog echt naar de sportschool voor een groepsles. Laten we het maar zo houden als het is!

30-Day-Blog-Challenge-NL-1

Dit onderwerp komt uit de 30 Day Blog Challenge van HareMaristeit.

