Zoals je in mijn week overzicht (week 32) misschien voorbij hebt zien komen, gingen Paul en ik een dagje naar de sauna in Leiden en ging Emily uit logeren omdat wij zelf een nachtje weg gingen. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het best wel spannend vond!

Emily word ’s nachts nog wel ns wakker en wij hebben er ondertussen handigheid in, maar om daar iemand anders mee op te zadelen vind ik toch wel lastig. De opmerking die Paul vooral kreeg was:’trekt Mathiske dat wel’ nou, dat ging best prima. Natuurlijk mis ik ze, maar als dat niet zo zou zijn zou het ook niet goed zijn. Ik heb heerlijk kunne genieten van de rust in de sauna een aantal tijdschriften kunnen lezen en lekker kunnen zitten en zwemmen. Even helemaal niks en alleen maar IK (egoïstisch he)

En wat je allemaal voor zo’n kind in moet pakken! Een hele tas vol! kleertjes, luiers, flesje, voeding, knuffel, slaapzak, babyfoon. Emily komt even kijken wat we allemaal mee nemen. IMAG0868 (Small)IMAG0869 (Small)IMAG0871 (Small)

Hoe het ging, nou ik kan je vertellen, het voldeed aan onze verwachtingen. Emily ging dus niet slapen. Mijn ouders hebben van alles geprobeerd en uiteindelijk heeft ze een uurtje of 6 tussen hen in geslapen. Ergens vind ik het vervelend, maar toch vind ik het wel fijn dat het dus niet aan ons ligt 😉😉 overdag ging het super goed, had ze goed gegeten en gespeeld  was ze vrolijk en gezellig. Maar het moment dat je ze in bed wil leggen is het huilen.

Het was maar een nachtje en nu heeft ze weer lekker in haar eigen bedje geslapen.
Hoe ging dat bij jou kindje, toen die voor het eerst ging logeren?

