# 30 day blog challenge

We trappen af met het eerste onderwerp, de naam van mijn blog.

Baby Emily.

Toen ik begon met bloggen heb ik over van alles en nog wat getwijfeld, maar omdat ik vooral over Emily wilde gaan schrijven dacht ik wel dat dat handig was om die er in te vernoemen. Het dochtertje van een vriendin van mij zei het toen ze net geboren was ook zo schattig: ‘baby Emily’ dus vond ik dat toen een toepasselijke naam.

Nu kom ik daar echter wel een beetje van terug, Emily is geen baby meer en op deze gratis variant weet ik niet hoelang ik nog door ga, deze gratis variant is een beetje verwarrend en niet per se praktisch vindbaar. En lang om te typen, ik merkte ook met de first babyswap dat het gewoon niet zo lekker klinkt voor anderen.

Ik heb een heel lijstje liggen met namen die me aanspreken. Ik ben er al wel uit, maar dat ga ik natuurlijk niet nu al delen 😉

Verder heb ik eigenlijk over mijn blog naam te melden, ik herhaal misschien deze blog nog wel een keer als ik onder mijn nieuwe naam verder ga, binnenkort natuurlijk meer daar over!

 

Wat wil jij als volgende lezen?

30-Day-Blog-Challenge-NL-1

 

