Wat een bijzondere week was dit! Echt onbeschrijfelijk. Wel even een hoop geregel, maar wel echt super leuk. Het weer was fantastisch! Heerlijke dagen samen, vol nieuwe herinneringen, kijk je weer mee?

ZATERDAG.

Even nog wat Selfies voor Paul wakker is. Emily gaat een nachtje logeren bij Opa en Oma en wij gaan naar de Sauna in Leiden.

IMAG0876 (Small)

Op de fiets naar het station. Handig zo’n grote mand op de fiets.

IMAG0879 (Small)

Na een treinreis van bijna 2 uur zijn we er. De wellness is op de 12e etage. We zijn super benieuwd naar het uitzicht.

Na ons dagje Sauna vertrekken we naar Rotterdam voor onze hotel overnachting.

ZONDAG

Onze hotelkamer is best wel groot, hotel is goed, niks bijzonders.

IMAG0889 (Small)

We gaan Rotterdam in voor een ontbijtje.

Als we thuis zijn knuffelen we uitgebreid met Emily, en Barbecueën we met mijn ouders.

Koffie drinken en op deze prachtige schoenen weer naar huis. Ohh die schoenen, ik ben er zo verliefd op!

MAANDAG

Tijd voor het Spahuys. Een heerlijke gezichtsbehandeling. Aan het eind krijg je altijd lekker een kopje thee en een glaasje water. Even weer wakker worden in het hier en nu 😉

’s Avonds sporten. Een lesje CX.

IMAG0905 (Small)

DINSDAG

Het is super mooi weer, Astrid komt nog even een rondje rijden om te oefenen. En nu die toch buiten staat rijd ik er zelf ook nog maar even een rondje mee.

IMAG0914 (Small)

Tijd om mijn nagels te laten doen. Zo zijn ze ook gelijk voor de vakantie netjes.

En daarna staat de strijk op me te wachten. De blouse voor Paul moet nog gestreken worden, en dat ga ik echt niet op de dag zelf staan doen.

Ik kam Angie nog even. Ze vind het niet leuk..

IMAG0921 (Small)

Een kleurtje voor m’n teen nagels uitkiezen. Lastig! Het is de Essie geworden.

IMAG0924 (Small)

De auto versieren. Die is er alvast klaar voor!

’s avonds ga ik met mama, Emily en de hondjes wandelen. Paul en papa zijn fietsen, die zijn aan het trainen voor een rit in oktober.

WOENSDAG

De bruiloft. Wat een mooie dag! in mijn bruiloft plog zie je een uitgebreid verslag van deze dag.

DONDERDAG

Een hele lekkere langzaam aan dag! Ik zoek even een krat met schoenen uit, er kunnen er een hoop weg. Deze blijven over.

IMAG1048 (Small)

’s avonds eten we lasagne, Emily smult ervan. Heel het bekje oranje. Angie krijgt de schaal.

’s avonds gaan de mannen weer fietsen. Mama, Emily en ik lopen naar de stad voor een ijsje. Ik kies deze coupe met Oreo’s erop.

IMAG1058 (Small)

VRIJDAG

We oefenen met Emily het camping bedje, afgelopen week ging dat niet zo heel lekker. Aangezien we op vakantie ook graag willen slapen leek ons dit wel een goed idee. Wonderlijk slaapt ze vannacht wel super goed. We hebben ze allebei niet gehoord vannacht. Super fijn!


Overdag heb ik lekker tijd om wat blogjes te typen.

Emily is vandaag weer wat mopperig. Er komt nog een tandje door en haar mond doet zeer. Niks is goed en alleen maar huilen en hangen. Hopen op een beetje een goede nacht. 

Voor nu een heel fijn weekend! 

Aankomende week is het tijd voor wassen en andere vakantie voorbereidingen. BIJNA VAKANTIE!!!!!!

