17.08.2016

Ja Dames en Heren! vandaag is de grote dag! En niet eens voor ons, maar MEN! Wat ben ik enthousiast en heb ik er zin in! Ik mag vandaag getuige zijn op de bruiloft van mijn jeugdvriendin en vind dit echt een ontzettende eer!

IMAG0736 (Small)

Zoals ik maandag al deelde was de zoektocht naar een jurk niet zomaar geslaagd, maar het is gelukt!

Emily haar jurkje:

IMAG5742 (Small)Hij is toch echt te schattig! Ik kocht deze bij de H&M, ik had zo’n soort gelijke jurkjes ook bij Name It en Primark gezien, maar vond deze toch echt het mooiste! Emily loopt nog niet, dus heb ik er ook geen schoenen bij gezocht. Blote voetjes is dan toch ook echt heel schattig! Ik wil een vlechtje in haar haren maken om de look nog schattiger te maken 😉

Mijn jurkje:

Voor mij is het dus deze lichtblauwe geworden. Zonder jasje. Ik vond het jasje wel erg leuk staan, maar denk dat ik hem toch nauwelijks aan zou hebben en dat vind ik gewoon zonde.

IMAG0567 (Small)

Mijn schoenen. Mijn snapchat (mathisseke) volgers hebben ze waarschijnlijk al voorbij zien komen toen ik ze weer in ging lopen. Deze beauty’s van Dune mochten weer uit de kast. Eigenlijk verdienen ze een heel eigen blog, maar ik heb besloten dat toch maar niet te doen. Ik kocht ze voor het feest van mijn ouders toen zij 25 jaar getrouwd waren. Maar nog steeds ben ik er verliefd op!

Deze oorbelletjes kocht ik bij Iam. Gewoon schattige, geen poespas. Klaar.

IMAG0583 (Small)

Paul:

Die heeft zijn trouwpak aan, wel kochten we een andere blouse. Een pak is eigenlijk als man zijnde op een bruiloft altijd goed. En ik vind het ook gewoon erg mooi staan.

IMG_6700 (Small)
deze foto zonder baard. Wat een handsome husband heb ik!

 

Hij trekt deze schoenen aan, die wij een tijd geleden in Den Bosch kochten. Niet zijn trouwschoenen maar wel chique!

IMAG4354

Voor aankomende vrijdag wil een plog maken, met alles rondom de bruiloft. De auto, mijn haren, nagels, misschien wel wat foto’s van die dag en ook zeker een foto van ons in onze outfit. Benieuwd? vrijdag kun je het zien! En tot die tijd, kun je het misschien wel voorbij zien komen op snapchat (mathisseke)

