Deze tag zag ik al heeeeeel lang geleden bij Bregje voorbij komen maar hij is van Nesrin en Maris en ik vind deze tag erg leuk om toe te voegen aan het rijtje Tagging Tuesday.

  • Waar woon je en ben je hier geboren en getogen? Ik woon in Oss, Ik woon hier sinds ik 2.5 was ofzo. Daarvoor woonde wij in De Bosch op een flat, daarna ben ik met mijn ouders verhuisd naar een straat valk bij waar ik nu woon met Paul.
  • Voel je je hier thuis? Waarom woon je hier (niet) graag? Met Oss opzich heb ik niks, nog minder dan niks. Het centrum is niks, de nieuwsberichten die hiervandaan komen is niks, je snapt het. Maar ik woon hier, in ons huis, in de wijk waar we wonen wel erg graag. Ik ben hier opgegroeid met de auto zijn we zo binnen een kwartier in Den Bosch en binnen een halfuurtje in Nijmegen of Eindhoven. En de huizenprijzen zijn in vergelijking met Rosmalen, Den Bosch of Heesch een stukje gekoper, dus dat is dan ook wel weer lekker 😉
  • Wil je hier blijven wonen? Voorlopig wel ja. Ik wil hier liever het een en ander verbouwen als dat we weg gaan.

DSC00794

  • In wat voor soort huis woon je? Een rijtjes huis, in een rijtje van 4. Niet super groot, niet super klein. Wel een grote tuin van 28x 5m! 3 verdiepingen met een vaste trap naar zolder, op de zolder hebben wij pas schuine kanten. 3 kamers op de boven verdieping en een badkamer zonder bad.
  • Als je mocht kiezen, in wat voor huis en in welke plaats zou je dan wonen? Liefst vrijstaand natuurlijk, met een oprit en garage. Ook staat er zeker op mijn lijstje in Den Bosch aan de Bordeslaan een appartement, Als we Emily niet hadden gekregen hadden we het hier verkocht en was dat zeker een optie geweest!
  • Wat vind je het allerleukst en het allerstomst aan jouw woonplaats? Het allerleukst? Dat mijn familie dichtbij woont, alles is op de fiets te doen. Er zit hier een ijssalon in het centrum met super goede ijsjes! Stom? Dat de boel een beetje leegloopt en de negatieve nieuwsberichten, zonde!
  • Wat is op dit moment dé hotspot in jouw woonplaats? Venezia op de Heuvel. Super lekkere ijsjes! Ook is het Golfbad een bekende plaats en speeltuin de Elckerlyck en de kinderboederij er naast.

Wat is het leukste aan jou woonplaats? Of een hotspot waar we echt naartoe moeten?

