Het is weer zaterdag, de week zit erop. Wat een shit weer, zeg deze week! Mogen we al op vakantie??????? Nog 2 weken, tot die tijd.. Aftellen! Kijk je weer mee?

Z A T  E R D A G

Beginnen we met sporten. Ook vandaag gaat Astrid weer mee 😉 Sanne (de vriendin van Astrid) past op Emily. Super handig geregeld (voor mij)

’s Middags gaan Paul, Emily en ik op de fiets naar de kinderboerderij. Deze keer zit ze in de buggy in plaats van de drager. Dat gaat ook prima! Ze wil de geitjes aaien, en de konijnen en cavia’s maar die vinden het wel prima. De koe komt wel dichterbij, maar dat is toch een beetje spannend.

’s Avonds is het eindelijk weer buiten weer. We wandelen een eindje met de hond. Als we Emily in bed leggen, heeft ze een beetje koorts en hopen we dat ze een beetje wil slapen vannacht.

Eenmaal weer buiten doen we een poging tot een selfie van ons samen te maken op snapchat. Wat we vrij snel opgeven omdat het toch niet lukt. Wij zijn gewoon niet zo’n fantastische selfie makers. We steken de vuurkorf aan en zitten tot 23.00u buiten. Heerlijk!

Z O N D A G

Emily heeft super goed geslapen, ze word pas om 9.30 wakker. Top! We ontbijten met wentelteefjes! Soms heb ik daar gewoon echt zin in. Emily smikkelt er ook van.

IMAG0767 (Small)

We gaan wandelen met de hond in het bos. Het is toch niet zo’n mooi weer als ik gehoopt had.. We hebben ook de labradoodle van mijn ouders mee, die houd gewoon van water.

’s avonds gaan we uit eten met mijn zusje en haar vriend. Ik eet dit lekkere toetje! Super schattige foto’s van mijn zusje en Emily.

M A A N D A G

Het weer valt een beetje tegen. Gelukkig breekt het zonnetje een beetje door! Grasmaaien maar!

Ik doe een poging om een foto te maken van Emily.

IMAG0783[1].jpg

D I N S D A G

Sporten! Grapje dus. Ze waren even vergeten te melden dat er op dinsdag dus geen opvang is. Staan we daar met ons goeie gedrag. Astrid en ik gaan dus weet terug naar huis. We drinken samen koffie.

IMAG0804 (Small)

En gaan even naar de stad. Emily krijgt een croissantje, (loeder moeder, je kind omkopen met eten) die nu dus nog door de hele kinderwagen ligt. Ik probeer wat kleurtjes lippenstift uit, maar durf de knoop niet door te hakken.

Fysio. Mijn hand gaat wel iets beter, de oefeningen doe ik een aantal keer.

IMAG0812 (Small)

W O E N S D A G

We hebben een baby date! We hadden eigenlijk het plan om te gaan fietsen en bij de bierbrouwerij wat te gaan drinken. Maar door het weer zit dat er ff niet in. Emily speelt gezellig met de jongens. Zij wonen naast mijn ouders en zijn ietsje ouder als Emily, dus lekker makkelijk!

’s Avonds lekker een uurtje Bodypump! Samen met Jennifer en mijn ouders, l mensen waar ik mee kan gaan sporten, gezellig! Ik ben er aan toe om even te gaan sporten. En naar de zonnebank. Even een kleurtje voor m’n benen.

Emily is ontzettend aan het spoken, huilen, gillen. Niet rustig te krijgen. In en uit bed, en nog een keer, en nog een keer. Uiteindelijk om 2.30 gaat ze goed slapen. (nu weten we dus dat er een tandje doorkomt) Zo zielig!

D O N D E R D A G

Paul moet vandaag ’s morgens (3.00) en ’s avonds werken (23.00) dus die slaapt vanmiddag. Ik ga met mijn moeder en Emily gezellig naar de Intratuin in Duiven. We beginnen met koffie bij Woondock. Super mooie woonwinkel!

Lunchen bij Ikea. En daarna gaat Emily lekker slapen in de kinderwagen.

 

V R I J D A G

Sporten. Vandaag weer bodypump. Ik heb een aantal opties en doe sommige dingen met losse dumbells in plaats van de barebell of met een losse schijf en dat gaat best goed zo. Ik word er blij van! Ik heb nog spierpijn van woensdag. Het Biceps nummer ging zoo lekker!

’s Middags komen Jay en Faya uit de straat hier nog even spelen. Nog een baby date deze week!  Emily valt en heeft nu ook haar allereerste bult op haar hoofd #loedermoedermijlpaal

En lekker standaard op vrijdag, de boodschappen!

IMAG0866 (Small)

Tassen inpakken. Paul en ik gaan morgen een dagje en nachtje samen weg. Naar de Sauna en een hotel overnachting. Emily blijft bij mijn ouders logeren dus daar moeten we ook het een en ander voor in pakken.

We gaan nog even koffie drinken en een taartje eten bij mijn oma. Nog voor haar verjaardag. Gezellig!

IMAG0873 (Small)

Wij gaan genieten van ons weekend! Voor jullie ook een fijn weekend!

