Vorig jaar, 22.08.2015 ging het zusje van Paul trouwen, Emily was toen 6 weken oud en wij vonden dat best wel spannend. Hoe gaan we dat doen met voeding, slapen, foto’s en de ceremonie?  Ohhh en dat jurkje was zoooooooooooo ontzettend schattig!!!

IMG_3717

Die dag was anders ingedeeld als een traditionele bruiloft.

Ik hoefde die dag pas om 10u bij de kapper te zijn en sloten wij aan vanaf de lunch met z’n alle. Daarna gingen zij foto’s maken en konden wij gewoon onszelf amuseren. Emily heeft toen nog heerlijk geslapen en gewoon bij mij kunnen drinken. Om 15.30 gingen we de familie kiekjes maken en toen was ze even wakker. Dat ging super goed! We hebben ook zo’n mooie foto van die dag met z’n drieën.

IMG_3807

Daarna gezellig met z’n alle eten op de feestlocatie, Emily heeft daar ook weer heerlijk in de reiswieg geslapen. Na het eten heb ik ze zelf nog kunnen voeden.

IMG_3775

’s avonds was de ceremonie op de feest locatie. Dat maakte het voor ons gemakkelijk, mijn ouders kwamen Emily na het eten en voor de ceremonie ophalen, een flesje geloofde melk erbij en klaar. Er was daar ook nog een aparte zaal waar ik halverwege de avond op mn gemak nog kon kolven. Door de warmte heb ik nog nooit ZO gemakkelijk een flesje vol gehad 😉 helaas omdat ik alcohol gedronken had heb ik deze weg moeten gooien, maar goed dat wist ik van te voren.

Nu bijna een jaar later hebben we met een dreumes een bruiloft, ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik vind dit een grotere uitdaging 😉 Binnenkort meer. PhotoGrid_1469706298190[1]

