#30DayBlogChallengeNL

Het is komkommer tijd en ook ik heb een beetje last van een blogdipje ofzo. Ik heb genoeg dingen die ik over de aankomende bruiloft kan vertellen, maar ook weer niet voor weken. En onze vakantie komt er aan, maar om nou te zeggen dat daar al lekker veel over te melden valt..? Helaas! Maris van HareMaristeit heeft deze 30 dagen blog challenge bedacht. Allemaal luchtige onderwerpen om de zomer mee door te komen, weinig verplichtingen gewoon onderwerpen uitkiezen waar je zin en hebt en klaar!

De onderwerpen:

30-Day-Blog-Challenge-NL-1

 

Regels?

Nou, die zijn er dus niet. 30 onderwerpen en daar kun je (kan ik) uit kiezen wat je aanspreekt. En of dat dat in 30 dagen of 60 dagen of 30 jaar is, dat maakt niet uit! Zo komen we de komkommer tijd wel door. En zo kan ik ook het een en ander inplannen in onze vakantie. Zo hebben jullie wat meer te lezen en te zien als alleen maar vakantie kiekjes.

Verzoekjes?

Dien ze in, ik heb zelf we een paar favorieten, maar wat vind jij nou leuk om te lezen van mij? Laat het me weten, via Facebook of in een reactie op mijn blog.  Ik wil graag bij de andere blogsters een celebrity crush zien! Daar ben ik dus erg benieuwd naar!

Wie doen er nog meer mee?

Ik zag bij Bregje en Simone de blog al voorbij komen. En Angela en Mirjam ook. Astrid sprak ik en die wilde toch ook mee gaan doen.

