Dilemma! Ga ik door met plogs maken of ga ik een week overzichtje doen? Een plog is wel veel werk, en zo interessant is mijn leven nu ook weer niet op de vrijdag die ik als plog dag doe. Bijzondere of leuke dagen om te delen wil ik wel blijven doen, maar niet meer standaard iedere week.  Laat maar weten wat jullie vinden in de reacties!

Zaterdag:

We hebben een baby date en gaan gezellig bij Simone en Mirthe op de koffie. Super leuk om onze dames samen te zien. Ze kenden elkaar alleen van snapchat en Simone en ik alleen via onze blog. Ik vind het een heel geslaagde date!

S’ avonds hadden we een barbecue, Emily was gezellig met ons mee.

Zondag:

Hadden we een verjaardag en dat was een eindje rijden. Ik maakte alleen deze foto van de tuitbeker in de bekerhouder in de auto. Ik word daar gewoon gelukkig van ik kan er niks aan doen.

IMAG0700 (Small)

Maandag:

Heb ik afgesproken met een vriendin om foto’s van hun vakantie in New York. Daarna gingen we de eendje voeren. Het waren brutale eenden, ze zaten zo aan Emily haar tenen te knagen. We rijden lekker met het dak open terug naar huis.

Savonds fietsen Paul en ik even naar de bouwmarkt. Ik wil onze eet tafel gaan vergrijzen en whitewashen.

Dinsdag:

Sushi, need i say more? Drukke vriendinnen week deze week, maar een andere vriendin kwam vandaag langs voor sushi en een cadeautje voor de verjaardag van Emily. Zij waren toen op vakantie. Emily kreeg een super mooie, echt super gave spaanse jurk van haar! Ik vind hem zoo gaaf!

IMAG0710 (Small)

En daarna gaan we samen Sushi eten. Emily kiest wat van de kaart 😉 We proberen wel of ze de rijst lust, maar ze heeft er geen trek in.

We koken die avond met een van de kruiden van Jonnie Boer. Zoals ik in de Keukenprinsestag schreef, zijn we daar best wel fan van!

 

Woensdag:

Wat een shit weer al 2 dagen! Ik word er ook echt een beetje depri van! Tijd voor thee! En blogjes schrijven en voorbereiden voor de vakantie. Dat dan weer wel!

En naar de fysio. De injectie is nu 2 weken geleden en ik ben benieuwd wat die er van vind. Ik merk zelf eigenlijk niet echt verbetering.

Door alle regen zijn onze hortensia’s helemaal ingestort. Ze zijn super mooi, maar na dit jaar zijn we er klaar mee. Al een paar jaar het zelfde liedje, zijn ze eindelijk groot en in bloei komt er hup zo’n zware regen en hagel bui en het is weer klaar.

Snapchat-4893108939563049770[1]

En Stitch is aan de beurt voor een schoon hok. Ze maakt er zo’n bende van! Al het zaagsel sleept ze naar de beneden verdieping van het hok. En boos dat ze doet als ik het op wil ruimen.

IMAG0723 (Small)

Donderdag:

Na weer een k** nacht sta ik toch best wel brak op. Het is niet anders, zoals de hond er bij ligt zo voel ik me een beetje.

IMAG0725 (Small)

’s middags heb ik een UWV afspraak. Nooit leuk, ik word een beetje moe van het geneuzel daar. Ze gaan per oktober mijn uitkering stop zetten en moet ik dus opzoek naar een baan. Niet zo heel erg, want dat had wel verwacht. Beetje krom dat ze daar alleen van theoretische banen uitgaan en niet van echte banen. Ik zal er geen hele klaagzang over het UWV van maken.

Emily zit in de auto haar sok op te eten. Zo’n grappig gezicht! Deze deel ik op de terugweg op snapchat.

Snapchat-8890893902777819701[1]

’s avonds gaan we een grote ronde wandelen met de hond, het weer is eindelijk weer een beetje redelijk. Ik vind het altijd zo gezellig om met z’n drietjes te wandelen. En Emily word er lekker moe van, nog een voordeel!

IMAG0729 (Small)

Vrijdag:

ga ik een plog maken of niet? Ik besluit voor nu van niet en ga de komende weken even de reacties afwachten en de cijfers.  Ik ga met Astrid een lesje pumpen. Dat is lang geleden dat we samen zijn wezen sporten!

Na het sporten drinken we samen koffie. Ik zie Astrid gemiddeld een keer per week en het is ALTIJD gezellig. We hebben ook altijd wat te vertellen 😉 We lunchen ook samen een broodje carpaccio waar ik een foto van vergeet te maken.. dom!

IMAG0732 (Small)

’s middags is het tijd voor de boodschappen. Emily zit liever omgekeerd in het karretje alle boodschappen te bekijken.

 

Dit was onze week. Aankomende week word er weer mooi weer voorspeld en staan er weer genoeg dingen op de planning! Voor nu een fijn weekend en tot volgende week!

