Weer een nieuwe update over de kilo’s. Nu de bruiloft van mijn vriendin dichterbij komt en onze vakantie is het wel belangrijk om dit vast te houden en de boel een beetje strak en slank te houden.

We zijn nu een paar weken verder en de ellende is nu dat ik dus een nieuwe injectie in mijn pols heb gehad. Niet fijn en de bijkomstigheid is dus dat ik zoveel mogelijk mijn brace om moet houden en niet zwaar mag tillen. Dus sporten zit er ff niet in! Het eerste wat ik dacht was dus een drieletter K woord. Super bang om aan te komen en helemaal ontevreden en dik en uitgezakt  op vakantie te gaan. Maar volgens mij heb ik nu een best goede balans gevonden. Ik kan dus niet mn biceps, triceps en schouders trainen. Maar ook geen zware barebells of dumbells tillen. Nu doe ik dus alleen mijn billen, benen, buik en cardio.

En dat lukt best aardig, ik zit nu op 83.2 dat betekent dat er sinds de bevalling 10kg af is! Maar ook dat we nog 5 ivf kilo’s af moeten. En de centimeters staan weer in het schemaatje. Hoewel ik echt het idee dat het super hard ging, vind ik de ‘echte’ centimeters een beetje tegen vallen.

centimeters

en natuurlijk een BEFORE en Nu foto. Ik ben wel ECHT mega trots op de ‘lijntje’s ‘ Vooral zo naast elkaar kun je het goed zien. Hoewel ik nog lang niet tevreden ben, valt dit me niet tegen.

PhotoGrid_1470226882629[1].jpg

Wel krijg ik ondertussen een punt hoofd van alle mensen die je een healty lifestyle aan proberen te praten. Debiel! Als ik klaar ben met de juice + kan ik weer prima op mijn eigen houtje door, die, die healty lifestyle, Dat doe ik al ruim 3 jaar. En ja soms moet je gewoon lekker genieten van de zomer met barbecue’s en drankjes. Thats life! Genieten met mate. Ook heb ik het boek van Faya hupsakee verkocht! #endoor!! 

