Deze heerlijke zomerse tag komt meer dan pas met het mooie weer van afgelopen tijd! Wij mogen nog op vakantie dus mijn lijstje is nog lang genoeg! Ik heb er echt nu al zo ontzettend zin in en wij gaan pas eind augustus. De tag is bedacht door Minke.

Must do.
Op vakantie gaan dus, naar Sete. Heerlijk genieten van de zee en het strand. En natuurlijk deze foto maken, maar dan met Emily. En ik wil daar een rondje rond het binnen meer daar. En wijn halen. En, en, en.. Je snapt het, ik heb er zin in!

PhotoGrid_1469447628981

Must see.
Sete, Montpellier, die fontein van die foto. De zee.

Must eat.
Stokbroodjes, croissants, ijsjes. Maar ook ga ik deze keer weer proberen er een beetje gezond vanaf te komen door zelf te koken en ’s morgens lekker een bakje kwark te eten.

Must drink.
Listel Pink. Niet in Nederland te koop. Ik hoop dat ze deze nog hebben daar! Veder heb je daar ook dat zoete ranja achtige drankje in die flessen met zo’n wit etiket. Super lekker en hoort echt bij een vakantie in Frankrijk, net als Orangina. En Perriër! het aller lekkerste bubbeltjes water.

cuvepink

Must make.
Salades, lekker eten, zandkastelen en na afloop een foto album!

Wat staat er bovenaan jou lijstje?

