Van te voren nooit verwacht dat ik 200 blogs had kunnen schrijven. En al met al vind ik dat ik het met een gratis site echt niet slecht doe voor mijn eigen hersenspinsels. Natuurlijk twijfel ik nog steeds heel erg of ik niet een eigen echte .nl site moet, maar ik heb me er nog steeds niet in willen, kunnen, verdiepen of er tijd voor gemaakt.

maar goed, we zijn nu uiteindelijk ruim een half jaar verder sinds mijn eerste blogje. Ik ga gewoon even wat statistieken af en hoogte punten. Ik ben begonnen in december, voor de feestdagen, ik dacht/ vond dat ik best wel wat te melden had en besloot dit gewoon maar eens te gaan typen. En stiekem is dit dus al blog 203, als je het tegen niemand verteld doe ik dat ook niet.

December
Aantal blogs online: 20
Best gelezen: Mijn eerste blog over borstvoeding. Maar liefst 120 keer gelezen.
Link naar: Borstvoeding.

Januari
Aantal blogs online: 40. Dus meer dan een per dag. best wel veel vind ik zelf
Best gelezen: Van shit naar fit Challenge.
Link naar: Van Shit Naar Fit- Challenge

Februari
Aantal blogs online: 38.
Best gelezen: Ontzwangeren. Menstruatie na de bevalling.
Link naar: Ontzwangeren, Menstruatie na de bevalling.

Maart
Aantal blogs online: 23
Best gelezen: T.B.T 13 jaar geleden. Gesprongen blinde darm. Ik deelde toen, dat ik heel erg ziek ben geweest 13 jaar geleden. Dat was toen de helft van mijn leven geleden dus ik besloot het te delen en daardoor heeft het ook meer een plekje gekregen. Heel bizar maar super fijn.
Link naar T.B.T 13 jaar geleden. Gesprongen blinde darm, valentijnsdag, ziek

April
Aantal blogs online: 16. Dat is niet zo veel, ik wilde eens proberen wat er gebeurde als ik om de dag iets online zou plaatsen. Dat ging best goed, alleen bleef ik zelf met heel veel ideeën over. Ook begon ik die maand met ploggen. Gezellig!
Best gelezen: Onze gender reveal party, waarin ik uitleg waarom wij het pas bij de bevalling wilde weten. En mijn dilemma over het stoppen of doorgaan met borstvoeding geven.
Link naar: Onze Gender reveal Party.
Link naar:  Stoppen of doorgaan? Fles vs borst

Mei
Aantal blogs online: 19 stuks.
Best gelezen: Dingen die niet handig zijn aan de zomer, waarin ik klaag over benen scheren en witte melkflessen. En een van mijn favorieten, eerste hulp bij rammelende eierstokken.
Link naar: Dingen die niet handig zijn aan de zomer.
Link naar: Eerste hulp bij rammelende eierstokken.

Juni
Aantal blogs online: 24. Weer wat meer, het mooie weer inspireert ook natuurlijk. En een hele hoop bijna verjaardags geneuzel 😉
Best gelezen: Mijn blog over onze eerste IVF poging. Zo bijzonder dat dat zo opgepikt word, en net als die van maart ook fijn om te delen. Fijn om geschreven te hebben, voor mijn gevoel kan ik ook dit stukken beter los laten. En deze maand had ik natuurlijk ook de First Birthday Swap.
Link naar:  Onze eerste ivf poging. Injecties, hormonen, overstimulatie.

Juli
Aantal blogs online: 22. Ik laat tegenwoordig 2 dagen er tussen uit. Op vrijdag heb ik nu standaard een plog dag dus iedere zaterdag een nieuwe plog online. Zo is het meer een beetje LIVE meer in het nu. Ik vind het leuk!
Best gelezen: MegaPLOG, van Emily’s feestweekend. Die vond ik ook zo leuk om te maken. En bijzonder om zo alles vast te leggen. Zo word het in ieder geval niet vergeten. Ik ben er helemaal blij mee!
Link naar: megaP L O G # 11. Emily’s feestweekend! Taart, Dierentuin, cadeau’s en feest.

Er zijn een aantal volgers die mij vanaf het begin volgen en ze bijna allemaal gelezen hebben, die wil ik ook bedanken! Ik vind het super leuk dat jullie mijn blogjes zo lezen! Op naar de volgende 200, en de volgende terugblik!

 

