Na een weken van mooi weer was het vandaag helaas weer tijd voor regen. Ik ben ook weer rustig aan begonnen met sporten. Vandaag wat rondom huis foto’s en gezellige Emily plaatjes.

PhotoGrid_1469821757962 (Mobile)

Ik was heel even bang dat we een horror nacht zou worden toen ze om 3.11 wakker werd, maar gelukkig was dit de enige keer dat ze wakker werd en ik hoefde alleen maar haar tutje te geven.

IMAG0634 (Mobile)

We beginnen met een flesje, Paul is al thuis en heeft de hond uit gelaten. Ik haal Emily uit bed, en na het flesje knuffelen we nog even.

Emily heeft nu weer een beetje ritme en ze wil tegenwoordig weer slapen na het flesje. We leggen ze in bed en ik ga mijn ontbijt maken en naar de sportschool, helaas met de auto. Vanwege de regen.

Ik begin met wat cardio op de crosstrainer en doe daarna wat oefeningen. Toch vind ik het echt maar saai zo zonder groepslessen. Maar goed, hopelijk heb ik snel minder last van mijn hand.

IMAG0642 (Mobile)

Na het sporten ga ik naar de zonnebank studio voor een mini vakantie. Ik ben anders zo fluoriserend wit. Met bronzing crèmepje.

Als ik thuis kom is Emily een beetje wakker aan het worden. Dat Out of bed kapsel vind ik echt te schattig!

IMAG0646 (Mobile)

IMAG0647 (Mobile)

Ik kleed ze aan en we gaan fruit eten. Vandaag een banaantje.

IMAG0648 (Mobile)IMAG0649 (Mobile)

 

 

Dan gaan we even een rondje met Angie wandelen.

IMAG0654 (Mobile)

Dan is het tijd om te stofzuigen, Emily gaat even spelen in de box. Die gebruiken we tegenwoordig alleen maar als opslag zoals je kunt zien staat die lekker vol. Ze is nog steeds bang van de stofzuiger dus het was gelijk huilen. Zoo onhandig.

IMAG0657 (Mobile)IMAG0656 (Mobile)

Tijd voor een slaapje, en ik eet een broodje. Lekker ongezond met rundvlees salade, die over was van de bbq van afgelopen weekend.

IMAG0659 (Mobile)

De vaatwasser, ik vind dit gewoon een stom klusje. Maar ik heb ook eigenlijk echt een hekel aan vuile vaat op het aanrecht.

IMAG0661 (Mobile)

En de was, ik haal de gordijnen er af om ook een keer uit te wassen. Helaas passen ze natuurlijk niet in een keer in de machine. Dus in 3x wassen.

IMAG0662 (Mobile)IMAG0665 (Mobile)

En nog meer was. En die berg strijk word er ook niet minder op 😉

IMAG0663 (Mobile)IMAG0664 (Mobile)IMAG0667 (Mobile)

Eindelijk tijd om te douchen.

IMAG0668 (Mobile)

En daarna, nou ja tijdens is ook deze pretletter wakker. Ik maak nu 2 staartjes bij Emily, dat staat zo wijs. Dat betekend dus wel dat ik mijn haar nog niet geföhnd heb..

IMAG0669 (Mobile)IMAG0671 (Mobile)

Emily krijgt een boterham. Eentje met smeerkaas en eentje met gestampte muisjes.

IMAG0672 (Mobile)

Na de boterhammen ga ik m’n haren föhnen en is Paul wakker. Als Paul beneden is maken we een lijstje met wat we volgende week eten en een boodschappen lijstje. We pakken alles in en gaan boodschappen doen.

IMAG0674 (Mobile)IMAG0675 (Mobile)IMAG0677 (Mobile)

En een Selfie met Max 😉

IMAG0678 (Mobile)

En heel verantwoord liggen de Pizza’s bovenop 😉 In het weekend mag dat toch?

IMAG0679 (Mobile)

En thuis komen we er natuurlijk achter dat we iets vergeten zijn, dus ik ga op de fiets nog even gauw naar de Jumbo.

IMAG0680 (Mobile)

Daarna ga ik koken, we eten nasi vandaag. Emily eet sinds een paar dagen met ons mee, op de zelfde tijd dus het is voor ons ook zeker even wennen en plannen hoe en wat. Maar gelukkig viel het vandaag mee en zit ze redelijk mee te eten.

IMAG0681 (Mobile)IMAG0682 (Mobile)IMAG0683 (Mobile)

Na het eten wandelen we even een rondje met Angie en brengen we de luiers weg. We lopen langs mijn ouders, maar die zijn niet thuis. Dat heb je soms, helaas pindakaas.

IMAG0684 (Mobile)

Thuis eten we Emily lekker een toetje, en een flesje en daarna gaan we tanden poetsen en naar bed. Gelukkig gaat het sinds een paar dagen weer wat beter met slapen en in bed stoppen.

IMAG0685 (Mobile)IMAG0688 (Mobile)

Onder het genot van een kopje thee en Bastogne koekjes lak ik nog even mijn nagels in dit Essie kleurtje, ik word er blij van!

IMAG0690 (Mobile)IMAG0691 (Mobile)

Als Paul gaat werken zet ik deze plog in elkaar onder het genot van marshmallows en chocola. Daarna ga ik nog even RTL Late Night kijken en hoop dat ze voor deze keer Waylon achter wegen laten 😉

IMAG0692 (Mobile)

Ik heb een super leuk weekend voor de boeg met een baby date en verjaardagen. Een heel erg fijn weekend!

