Het is weer tijd voor een shoplogje. Ik moest voor Emily nog wat dingetjes hebben en voor onszelf. Ook waren we echt super verkouden dus moest ik een hele medicijn winkel bij de drogist halen. Zijn we ondertussen al opgeknapt? Nog niet helemaal.

De mixer kocht ik al voor de  First Birthday Swap. en ik vond m toen zo gaaf dat ik deze voor Emily ook super graag wilde hebben. Nou had Emily geld gekregen met haar verjaardag dus wist ik daar gelijk een doel voor, de mixer!! IMAG0393 (Small)

Een nieuwe kleine haarborstel, ik had een mooi klein maatje maar die waren we kwijt. Voor Emily haar lange haren is zo’n borsteltje echt geen overbodige luxe dus wilde ik een nieuwe. Bij de Hema deze leuke met Janneke.

Dit zomerhoedje, ik wilde er eigenlijk echt een voor op vakantie. Maar het aanbod is niet zoveel vind ik. Nu hadden ze bij de Hema in Oss alleen nog deze hangen, eentje. Dus maar gelijk mee genomen.

IMAG0482 (Small)

Snoetenpoetsers. Ik vond die van Kruitvat zo verschrikkerlijk stinken! Deze ruiken lekker en kun je (als je dat zou willen) door het toilet spoelen.

IMAG0396 (Small)

Citronella kaarsjes. Ik vond deze er gezellig uit zien, en die van Bolsius zijn echt niet goedkoper ofzo. Deze waren €0.95!

IMAG0481 (Small)

Bisolvon en Mucoagin. Werkt als een malle. Het is niet anders.

IMAG0477 (Small)

en voor Emily Luuf en nieuwe zetpillen. Luuf is trouwens echt super spul! Ik had er nog geen ervaring mee, maar echt een aanrader. Ook gewoon voor volwassenen te gebruiken.

IMAG0478 (Small)

Anti muggen spul voor kindjes. Onder 2 jaar mag je nog geen Deet gebruiken, ellende. Ze vinden Emily nogal lekker en die heeft met regelmaat grote plakkaten van muggenbulten op haar armpjes en beentjes.

IMAG0480 (Small)

En wat gezelligers! Essie nagellak. In de aanbieding bij Etos 1+1. Ik heb er al een tijdje over staan dubben, maar nu toch omdat ze in de aanbieding waren gunde ik het mezelf wel. In het doosje zitten 3 kleurtjes. Bridal collection staat erop, maar ik mag ze vast ook gebruiken zonder dat ik ga trouwen 😉

IMAG0479 (Small)

Ik heb qua broeken kopen echt een lastige maat, mijn bovenbenen zijn zo ‘vol’ (en nee! echt niet dik, want voorheen, 15 kg lichter ook niet) dat ik alleen maar broeken kan kopen bij C&A. Primark, Zara of H&M? daar kan ik alleen van dromen. Maar goed, daar kocht ik deze shorts voor mij. Ik ben er blij mee!

Bij de Zara in Rotterdam hadden ze heel erg veel hangen in de uitverkoop, super fijn zo is er tenminste nog keuze! Van papa en mama kreeg Emily dit jurkje en dit shirtje.

Ik kocht korte broekjes, een lange broek en een T shirtje.

IMAG0596 (Small)IMAG0587 (Small)IMAG0584 (Small)IMAG0590 (Small)

Deze 2 zijn van de jongens collectie, tegen niemand vertellen.

IMAG0585 (Small)IMAG0586 (Small)IMAG0588 (Small)IMAG0595 (Small)

De volgende shoplog zal zijn met allemaal bruiloft outfit items!

