Nadat Emily vorige week super verkouden was, en wij ook, gaat het nu met Emily weer een stukje beter. Met Paul alleen nog niet, die heeft een flinke bijholteontsteking. Niet fijn.  Emily heeft de afgelopen dagen wel veel last gehad van de warmte en heeft ze slecht geslapen vannacht was weer een redelijke nacht. 

Ze was om 6u al wakker, dat vond ik te vroeg voor een flesje dus heb ik ze even geknuffeld en terug in bed gelegd. Daarna werd ze om 8u wakker voor een flesje en daarna gaan we naar beneden voor een ontbijtje.

Ik heb een kopje thee, een mok melk en brood. Emily zit gelijk op mn krentenbol te azen, dus die delen we 😉 

Ze is toch wel een beetje moe en gaat terug naar bed. Paul en ik kijken, onder het genot van een cappuccino, naar beelden van de vierdaagse. 

Daarna is het tijd voor de was, was, en nog meer was. 

Douchen en aankleden. Ik vind het nog best wel warm.  Ja alweer met slippers 😉

Vaatwasser uitruimen. 

En Emily krijgt een fruitje. Vandaag krijgt ze wilde perzik. Ze zit er echt van te smullen. Ze wil tegenwoordig zelf het vorkje vasthouden. 

Daarna word ik opgehaald om mee sushi te gaan eten. We rijden helemaal verkeerd en rijden zo’n beetje 6 rondjes om het station in Den Bosch heen 😉 maar de sushi is heerlijk! Dat was voor mij al weer lang geleden.

Als ik thuis kom, kijken we even naar de buggy klem voor mijn fiets en komen we tot de ontdekking dat die dus niet past op mijn bagage drager. Jammer weer dit, toch maar even aan de fietsenmaker vragen. 

Emily is wakker dus die gaan we even halen. Ze speelt even met Angie, echt dikke maatjes tegenwoordig die twee.

Heel degelijk hebben we weer de finish van de vierdaagse aan staan op tv. Ik krijg wel altijd weer kriebels als ik het zie, zal ik volgend jaar? Ik heb al een keer gelopen toen ik 12 was maar dat is dus al lang geleden. 

Als Paul en ik gaan koken tijgert Emily de hele kamer door en zit zo in de gang. Die moeten we dus goed in de gaten houden.

We eten Kip saltimbocca met gebakken groenten van de allerhandebox.

Na het eten brengen we Emily even weg om even gauw in Eindhoven naar de bijenkorf te gaan. Paul moet nog een zwembroek en ik wil nog even kijken voor jurkjes voor de bruiloft van Astrid over 3 weken. 

Helaas geen jurkje, maar wel shortjes voor mij. Terug naar de auto die op een ideale parkeerplaats staat. Lekker rustig, gelijk weg rijden en niet ver lopen!

Daarna hup op de fiets om Emily op te halen bij papa en mama. Ze hadden Paul zijn fiets geleend om met haar te fietsen. Ik heb de L’Homo in mijn mand liggen voor mijn moeder 

We drinken samen nog wat en wij gaan naar huis om Emily in bed te stoppen.

We gaan nog eventjes buiten zitten nu het zo lekker afgekoeld is. Op onze nieuwe lounge set. Gezellig zo toch met die lichtjes? 

Ik ga morgen mijn jurkjes zoektocht in Rotterdam voort zetten. Een heel erg fijn weekend! Wat zijn jou weekend plannen? 

