Soms zijn er van die perioden dat je niet in de bioscoop komt en er zijn perioden dat je eigenlijk echt tijd te kort komt. Ik vind het altijd erg gezellig om naar de bioscoop te gaan, met Paul als date night maar ook met vriendinnen of met mijn ouders en broertjes en zusje, net als vorig jaar naar de Minions.

Onlangs zag in ineens de trailer van Bad Moms bij Berg voorbij komen. Die moet ik zien. Dat lijkt me echt een super leuke film.  Ik heb de trailer ook gelijk gedeeld met vriendinnen en ik gok dat dat echt wel een meiden avondje word! Vanaf eind juli te zien.

Trailer bad moms
Finding Dory. Need i say more? Disney, ik houd zo van Disney. De film is nog niet eens uit en nu al een hype. Ik denk dat we als over een tijd de DVD uit komt dat we met Emily ook wel echt mee moeten op de hype. Niet erg, ik denk dat het beter te verdragen is als Frozen 😉 Draait sinds 8 juni in de bioscoop.

Trailer Finding Dory

Secret Life of Pets. Ook animatie. Hij lijkt me zo leuk. Ik kan me er ook zo goed iets bij voorstellen. Het is een beetje Toy Story maar dan met huisdieren. Ik hoop dat ze ook ergens een Engels versie gaan doen, maar dat komt vast goed. Vanaf 27 juli gaat ie in voorpremière.

Trailer Secret Life of Pets

En Natuurlijk een nieuwe Ice Age. Dat blijft gewoon leuk! vanaf half juli in de bios.

Trailer Ice Age

Ab fab. Eigenlijk ben ik een beetje te jong, iets met opvoeding denk ik. Maar vroeger keken wij thuis ook al naar Absolutely fabulous, echt briljant gewoon. Ik hoop dat de film net zo leuk is als de serie. In Nederland te zien vanaf 14juli.

Trailer ABFab

En Bridget Jones Baby. Met Patrcik Dempsey. en Colin Firth, Ik kan niet wachten. Ik ben zo benieuwd. Vanaf september te zien.

Trailer Bridget Jones Baby

 

Welke film wil jij echt nog gaan zien deze zomer?!?!?!?

 

