Paul mocht nog een tag invullen, ik zet hem maar gewoon gelijk aan het werk ๐Ÿ˜‰ De tag is lekker kort maar krachtig! echt iets voor mannen.
Deze Tag komt van Tips voor Papa’sย  als je hem overneemt vergeet deze blog dan niet te noemen.

  • Waar was jij toen je hoorde dat je vrouw/vriendin zwanger was en wat ging er op dat moment door je heen?
    Ik stond langs der in de deuropening van de badkamer. Verbazing dat het nu wel gelukt was, maar ook gelijk de gedachte door me heen…ben ik klaar voor, wat moeten we allemaal doen, wat gaat er allemaal veranderen, nu moet ik volwassen worden en me als voorbeeld gaan gedragen ๐Ÿ˜‰
  • Welke afwijkend (eet)gedrag heeft jou het meeste verbaasd bij je vrouw/vriendin tijdens de zwangerschap?
    Ze at komkommers bij het leven, liever dat als dat ze kilo’s chocolade weg eet. Voor de rest vrij weinig.
  • Ben je (bijna) altijd meegegaan naar de afspraken bij de verloskundige en waarom wel/niet?
    Ik heb denk ik maar 1 afspraak gemist, omdat dit echt niet anders kon ivm mijn werk. De rest probeerde ik er altijd bij te zijn, het is tenslotte ook mijn kind wat er groeit en ik wilde het wel weten of alles goed ging en goed was.
  • Wat vond je van de bevalling, vanuit papa perspectief?
    Heftig, knap. Je voelt je alleen machteloos dat je vrouw daar pijn ligt te lijden en jij lekker grapjes kan maken en nergens last van hebt (afgezien van een lam geknepen hand;))
  • ย Wat vond je van de eerste weken nadat je papa was geworden
    Bijzonder, wennen, raar. Je hebt in 1 keer een klein mensje waar je voor moet zorgen, wat je niet zomaar achter kan laten, uit kunt zetten, weg kan zetten/leggen. Maar ook heel mooi hoe zo’n klein lief schattig mooi mensje groeit en toch al reageert op bepaalde dingen.

 

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

