nadat Emily echt mega slecht geslapen (lees: ieder uur wakker) heeft, en ik dus ook. Twijfel ik heel even of ik wel wil ploggen vandaag. Maar als, ja ALS ik eindelijk op sta ben ik toch minder moe als ik dacht. Dus, here we go!

Ik ben dus laat uit bed, 9.30 pas. Nadat ik Emily om 6.00 een flesje heb gegeven en ze EINDELIJK stil is en even slaapt besluit ik de sportles over te slaan en lekker even te blijven liggen. Ik heb ook geen zin om iets speciaals met m’n haar of make up te doen, dus dit is het.IMAG0401

IMAG0402

Ik doe ook gewoon lekker lui slippers aan. Als het enigszins kan loop ik de hele dag op slippers, tja huismoeder he 😉 Dan is het toch echt tijd om die kleine draak wakker te maken.

Ze is echt super verkouden, zo sneu. Emily’s outfit of the day, shirtje van Gap, broekje van Noppies. En zelf haren kammen. Zo schattig dat ze dat zelf ook wil doen.

Samen lopen we even een rondje met Angie.

Dan is het tijd voor: vaatwasser.

IMAG0413

Koffie

IMAG0414

En het nieuws kijken. Jeetje wat een bizarre gewaarwording weer. Ik kan er met m’n verstand niet bij. Omdat ik vannacht dus niet zo fantastisch geslapen heb, heb ik al het een en ander gezien. het contrast is zo raar, boven de tv hangen nog de slinger van de verjaardag van Emily en op het nieuws komt er zoveel ellende voorbij.

IMAG0416

Dan is het tijd voor een fruitje voor Emily, we proberen vandaag watermeloen. Geen succes. Ze wil het echt niet eten. Dan maakt Paul, die ondertussen ook weer thuis is een kiwi’tje klaar voor dit meisje.

Emily is nog of weer moe vind je het gek, dus die mag terug naar bed. Paul en ik lunchen samen. Mijn favoriet, rijst wafel met smeerkaas en sambal. En nog een boterham met Nutella, I Love it!

Emily doet maar een kort tukje van ongeveer een uurtje. Haar neusje zit weer helemaal dicht, germ. Even in de box spelen maar.

IMAG0421

Ik pak ondertussen een van de marktplaats pakketjes in, weer iets verkocht! Goed bezig wij! Ik heb allemaal merk kleding die ik niet meer paste of aantrok op marktplaats gezet en ik ben het nu bijna allemaal kwijt.

IMAG0422

Mevrouw doet even een balkon scene in de box, zo kan ze goed naar haar BMW kijken 😉 Super grappig, dat bekje ook. Super trots is ze dan.

IMAG0423

Tijd voor boterhammen! Hagelslag vind ze lekker, ik klier ze dan een beetje door wat losse hageltjes op de tafel te leggen. Heel voorzichtig dan met haar vingertje en dan in haar mond.

Tijd om het pakketje weg te brengen en wat boodschapjes. We lopen met Angie naar het winkelcentrum. Sinds een paar dagen houd ze haar zonnebril weer op. Staat zo stoer!!

Rondje kruitvat, voor zo ver dat gaat met een kinderwagen. Ik vind het altijd heerlijk om tussen de make-up en de nagellak te snuffelen, maar met kinderwagen heb ik altijd echt het idee dat ik in de weg sta. Ik koop nieuwe neusspray voor Emily (die gaat hard nu) en vitamine D druppels. En flesjes Spa rood met een vleugje Blackcurrant. Super goedkoop daar!

En naar de Jumbo. Brood en rozijnenbollen. Ik wil morgen ns proberen of Emily ook rozijnenbollen lust.

IMAG0432

Dan is mevrouw weer moe en is het tijd voor een tukje, ik ga lekker op de bank zitten. Michelle (Klein bijzonder wonder) plaatste een blog met haar best gelezen artikelen en ik was benieuwd of ik die ook echt allemaal gelezen had, en ja! allemaal. Zij schrijft zo super, Als er een blog van haar online staat is die het eerste die ik lees. Geen stomme advertentie blogs maar gewoon eerlijk en als jonge mama, punt. En lekker positief!

IMAG0436

Even de was en wat strijk. Ik heb periodes dat ik niks strijk en periodes dat ik alles strijk. Ik kocht 2 weken geleden nieuwe thee doeken en dan vind ik dat die gestreken moeten worden en als ik dan toch bezig ben…. Nou ja, je snapt het.

Ik ben een beetje klaar met op de bank hangen en ga dus verder in het foto album van Emily, ik ben nu tot april gekomen. En het eerste album is vol dus ik mag ook gelijk door met een nieuwe maand en een nieuw album. Ik word hier zo blij van!

Dan is Emily klaar met slapen, dit was een fatsoenlijk slaapje volgens mij. Staartje maken en dan wil ze even met haar BMW spelen. Ze kan er nog niet zelf op klimmen maar ze is fan 😉

Tijd voor eten, restjes dag. Een hapje met aardappel, ei, asperge, peterselie, kipgehakt, bloemkool en broccoli. Ze vind het maar zo-zo maar misschien komt het doordat ze zo verkouden is.

IMAG0446

Na het eten speelt Emily even met Angie. Angie zit mij te hypnotiseren omdat ze brokjes wil, ik wil even het nieuws van 18u kijken.

IMAG0447

IMAG0449

Emily is niet in haar hum, dus komt even bij mij zitten. Als Paul uit bed is krijgt ze een toetje en ga ik koken.

IMAG0450

Vandaag maak ik een recept uit het Killerbody boek van Fajah Lourens. En dat is super lekker!

Na het eten maken we een lijstje, voor de boodschappen. Pak ik nog een marktplaats pakketje in en gaan we boodschappen doen.

IMAG0454

Na de boodschappen tijd voor en flesje en Emily naar bed. We ruimen op en ploffen even op de bank voordat Paul moet gaan werken. Angie komt nog even kijken voor een koekje als ik thee zet. Dan is het voor Paul tijd om te gaan werken.

Ik zet de PLOG in elkaar en kijk nog even RTL Late Night, ze hebben het veel over Nice. Echt bizar. Emily word nog een keer wakker, snotterend en wel. Vrij gauw weer in bed hopend op een goede nacht.

Fijn weekend allemaal! Wij hebben leuke plannen. Morgen ga ik wel sporten, gaan we bij mijn oma eten, die overheerlijk voor ons gaat koken en zondag is er hier een speciaal bier festival. Wat zijn jou plannen?

 

