Ondertussen is het al weer een maandje geleden dat ik hier de vorige keer over schreef. Het afvallen en sporten gaat best wel lekker, dus tijd om te meten en te wegen.

Ik heb nu tussen de Juice+ weken een aantal gewone weken gehad, met iets te veel lekker eten. Vaderdag met allerlei speciaal biertjes en lekkere hapjes, een familie dag, vriendinnen dingen en de verjaardag van Emily. Jammer maar helaas, genieten en leuke dingen horen ook bij het leven. Nu word het wel weer tijd om wat ‘strakker’ te gaan eten en echt op te gaan letten. Ook wil ik graag samen met Paul wat meer gaan sporten en fietsen. Nu het buiten mooi weer is, zou dat toch ook moeten lukken. Ik heb een kettle bell gekocht zodat we ook daarmee aan de slag kunnen. Ook hoop ik dat we het boek van Fajah Lourens toch echt ns kunnen proberen, iets met een gebrek aan discipline.

In de sportschool probeer ik ook de nodige uurtjes te maken zodat alles zoiezo wat strakker word. Meestal doe ik op maandag een lesje bodypump of RPM (soort van spinning), of allebei. Op dinsdag tegenwoordig bodypump of met Paul fietsen, woensdag ook bodypump, donderdag niks. Vrijdag bodypump en cx works (core training, echt even een half uurtje afzien) en zaterdag vaak een combi van RPM en CX.  Ik probeer op 3x pump uit te komen, 1x fietsen en 1x core training. Ik heb zelf het idee dat mijn buik veel strakker is geworden en ik ga ook echt weer wat ‘lijntjes’ zien. M’n buik is nog echt niet zo strak als 2 jaar geleden maar we zijn op weg.

De weegschaal is dus niet zo vriendelijk, al die biertjes en hapjes tikken toch aan. En dat ik meer spiermassa kweek scheelt natuurlijk ook. De afgelopen maand is er 2.5kg af gegaan en 4% vet eraf. Dus dat is best wel oke, niet super veel maar netjes. Je kunt zien in m’n schemaatje dat m’n bovenarmen dikker zijn, m’n biceps en triceps worden dus dikker in plaats van slanker. centimeters.jpg

Het is nog even aftellen tot de bruiloft van mijn beste vriendinnetje en tot onze vakantie, ik ga m’n best doen de focus te herpakken en door te gaan.

Hoe is het met jou bikinibody? of ben jij al terug van vakantie en weer op weg naar je winterbody?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

