Het is al weer even geleden dat ik een shoplog maakte, maar hier is er weer een. Het is overal sale dus we konden weer flink los. Ik vind het nu op het moment een beetje lastig om spulletjes voor Emily te kopen omdat ze nu in maat 74 zit en ik weet niet voor hoelang. Koop ik dalijk allemaal herfst en winter kleding in 80 zul je zien dat je heel hard groeit en dat te klein is. Of dat het, net al afgelopen jaren, langer mooi weer blijft. Ik vind het ook zonde om daarom dus allemaal dure merk kleertjes te kopen. Zo kocht ik in Januari jurkjes van Z8, waarvan ik dacht, ze groeit nogal hard dat komt vast goed. Ze past ze nu pas. Niet zo handig dus.

Ik kocht de L’Homo, die billen jongens, daar word je toch blij van. En nee dan gaan we ff niet zeuren over die hand of arm. Boeiend! daar kijkt toch niemand naar ๐Ÿ˜‰ IMAG0050

Eerste de Hema:

Nieuwe bordjes en bakjes van de Hema, ik vind ze super schattig. Ik zag ze bij de First Birthday Swap.ย voorbij komen toen een van de dames ze uitpakte. Zo tof! dus die moest ik hebben ๐Ÿ˜‰

Lekker saai, nieuwe theedoeken en handdoeken. Die we nu hebben zijn een bij elkaar geraapt zooitje met bleekvlekken en 1997 printjes. Ziet er niet uit dus ik hakte de knoop eindelijk door en kocht nieuwe.

IMAG0055

Dit mega schattige pakje had ik al eerder op staan kijken, maar nu ik die kassa bonnen met korting had kon ik hem niet laten hangen.

IMAG0053

En nieuwe sokken.

IMAG0056

Inpak papier voor de verjaardag van Emily. Ze heeft haar cadeau al lang gezien maar voor het moment vind ik het wel leuk om hem nog in te pakken.

IMAG0108

Een mini zwembadje voor mee op vakantie. Ik vind alles met Takkie en Siepie zo schattig. Het liefst zou ik die hele grote opblaasbare Takkie willen kopen, maar ja wat moet je er mee? Emily is er toch voorlopig nog te klein voor.

IMAG5435

En een flesje bubbels. Deze is zo lekker! Om samen met Paul te proosten op het eerste jaar als ouders. En om ons moed in te drinken dat we nu echt aan het opvoeden moeten beginnen ๐Ÿ˜‰ Een lekkere droge bubbel, in een mooie verpakking. Doet het ook goed als cadeau altijd. En nu was ie maar โ‚ฌ5!

IMAG0109

Make-up van de Hema. Vroeger (10 jaarย geleden dus)ย had ik die altijd, toen kon en wilde ik geen dure betalen ๐Ÿ˜‰ Die vond ik super fijn. Nu hoor je er weer zo’n goede verhalen over dat ik dacht. Ik kan het allicht weer eens proberen.

wat ik kocht bij de Action:

Deze opberg doosjes. Voor Emily een kleintje, daar kunnen mooi al haar haarspeldjes in. Ze heeft er onder tussen zoveel en anders slingert het allemaal zo rond. Nu licht het allemaal bij elkaar.

Voor mezelf een grote opberg doos met vakjes voor al mijn haarspeldjes, elastiekjes, klemmetjes en andere ellende. Nu mijn haar weer een keer lang is, vind ik dit wel handig.

IMAG5831

Mijn ouders waren een weekendje in Antwerpen geweest en Emily kreeg dit schattige shirtje. Van JCB, in Nederland ben ik dat nog niet echt tegen gekomen maar ze hebben daar zo’n schattige en mooie kleertjes.

IMAG5540

H&M:

De legging, die is wel maat 86, maar die kan in de winter ook prima. Hij is niet zo dun. En hij was in de aanbieding.

IMAG5740

Deze zomerjas. Die ze nu had begon toch wel te klein te worden en zo’n mooiย weer was het op het moment niet. Hij is nog een beetje ruim, maar dan kan die nog even mee. Hij staat super schattig! maat 74 en in de aanbieding.

IMAG5739

Haarspeldjes in felle kleurtjes. Die lichtroze zijn we overigens al kwijt ๐Ÿ˜‰

IMAG5545

en nog meer haarspeldjes met zomer fruit.

IMAG5741

Voor mezelf nieuwe sport BH’s, ook in de aanbieding. Allebei voor โ‚ฌ 7. Geen geld toch? zitten prima, alleen niet voor hardlopen of iets met veel springen.

IMAG5543

en deze T shirts voor Emily. Maat 80. Ik ben zelf ook wel een beetje een rockchick dus vond dit shirtje wel erg gaaf!

IMAG5541

Deze met de zonnebril kreeg ik van mama toen we aan het winkelen waren.

IMAG5542

En voor manlief ook een nieuw setje kleren. 2 korte broeken en 3 T shirts. Ik kon met niet meer herinneren wanneer we nou voor Paul iets nieuws kochten, dus die was wel echt aan de beurt. Kan die in ieder geval op vakantie kleren aan die nog niet op vakantie foto’s staan ๐Ÿ˜‰

IMAG0107

 

 

