Ik zag zo’n zelfde cadeau blog bij Met Mirjam voorbij komen. En nu heeft Emily zoveel leuke cadeau’s gekregen dat ik dat toch wel een blog waard vond. We hadden via Bol.com wel een verlanglijst gemaakt, maar toch nog een hoop vergeten daarop te zetten. Ons meisje is in ieder geval goed verwend!

Allereerst wil ik iedereen bedankt die ons een kaartje heeft gestuurd! Hele leuke verassing van Saskia van Twinkelbella en van Simone en Mirthe van Papa is de liefste. Echt super attent en lief dat jullie er aan hebben gedacht!

Van ons kreeg ze de BMW loop auto. De witte met het roze zadel, ze vind m, ondanks dat ze een beetje te klein is nog, echt super leuk! Paul en ik hebben al menig rondje door de huiskamer gelopen met haar er op. De toeter is natuurlijk het leukst!

IMAG0305

Van de vriendengroep van Paul kreeg ze deze houten poppenwagen. Echt heel erg gaaf! Met pop natuurlijk. We maakten een foto om ze te bedanken, en ja, ze past er zelf ook (nog) in.

Van de ouders van Paul kreeg ze de schommel. Schommelen vind ze nu al leuk, dus dat komt goed.

IMAG0153

van mijn ouders kreeg ze dit ontzettend mooie eetsetje van Done by Deer. Ik vind dat zo ontzettend gaaf! Ze hebben zo’n mooie dingen van Done by Deer, ik hou er van! En ook nog wat houten speelgoed wat verder op nog voorbij komt.

IMAG0312

Ik ga niet apart iedereen benoemen, maar we kregen best wel wat houten speelgoed. De trein van Ikea en een uitbereidingsset. Ook Paul is hier erg blij mee!

IMAG0323

Het espresso apparaat van de Hema, met kopje. En een thee kopje met houten theezakje. Gelijk favoriet! En een houten autootje.

Van Zoef Zoef dieren kregen we het kippenhok en Gigi giraf. Ze moest even wennen, maar ze vind het erg leuk.

IMAG0319

in de categorie buiten en badspeelgoed kregen we dit setje met Takkie en Siepie, super tof! Deze taartenbak set en dit zwembeest. Erg leuk.

Boekjes, eentje met Kikker mét handpop. Dribbel, all time classic! die hadden wij vroeger al. Super leuk met flapjes. En een stoffen boekje, erg mooi is die. Met beestjes.

Pluche groenten. De sla blaadjes zitten met klittenband vast maar kunnen ook op de bank hebben we al ontdekt. Een teckel en een schattig varkentje. Super zacht zijn die.

Een puzzel. Met boerderij beestjes. Hout, educatief, ik hou er van!

IMAG0317

Dit speelgoed met slotjes, ik heb me er nog niet in verdiept. Maar volgens mij vinden ze dat super leuk.

IMAG0314

Kleertjes, dit schattige vestje en shirtje met een leeuw.

En tot slot, dit leuke gepersonaliseerde lampje. Met giraf afbeelding! Echt super gaaf.

IMAG0320

.Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

 

