Zoals ik in mijn blog over het geboorte kaartje al beloofde zou ik de uitnodiging voor Emily’s verjaardag ook delen. Wij vinden hem super leuk geworden.

In eerste instantie wilde ik erg graag een cake smash, maar aan de andere kant vond ik die echt belachelijk duur. We waren het er over eens dat het misschien wel een beetje te 2016 is. Dus wilde we een gewone fotoshoot. Mijn oom doet fotografie er voor de hobby bij en die hadden we gevraagd. Helaas werd/is hij ziek geworden en was hij op dat moment opgenomen in het ziekenhuis.

Toen hadden we niet veel keuze meer, dus hebben we het zelf gefixt. En het is best goed gelukt al zeggen we het zelf. Het behang op Emily haar kamertje is hartstikke gezellig en ik kocht allerlei slingers. Met de witte commode er onder, helemaal prima. Lekkere budget oplossing.

Na een poging om 2 (grapje 6, ze wilde het mustje niet op. Of het was te slecht weer en te donker binnen. Ze was te moe. Kleertjes in de was, enzovoort, enzovoort) Is het deze foto geworden!

DSC02910.JPG

En deze tekst op de achterkant. We doen een klein feestje ’s middags. De kaarten bestelde we ook weer op Hip design, daar hadden we zo’n goede ervaring mee en leek ons het handigst.

voorbeeldimg

Hier nog even een paar die het dus niet werden. Er zitten leuke bij en de keus was ook erg moeilijk.

Voor de vrienden hebben ik met een app (photogrid, super fijne app vind ik. En super leuke opties er allemaal in) tekst op de foto gezet en wat stickers er bij gezet en verstuurd. Wij delen de dag in 2e waardoor het rustig blijft ’s middags en ze zelf ook kan ‘genieten’ van haar feest.

PhotoGrid_1467709382017[1].jpg
Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

