Ja hier is het dan, het sentimentele geneuzel, haha! Ik kocht de baby moment cards van de Hema, hier zijn ze allemaal nog ns op een rijtje. Emily haar eerste jaar in vogelvlucht! Als je ziet hoeveel ze is veranderd maar toch weer niet. Haar volle bos met haren heeft ze gehouden, gelukkig. En wat is ze nog ontzettend klein op de eerste foto’s, daar kan ik me nu al niks meer bij voorstellen.

Met het eerste kaartje zijn we een foto vergeten te maken, zonde. Hij zat wel in de vluchttas maar we zijn het simpelweg vergeten (ik niet hoor, Paul, de verloskundige, de verpleging 😉 Iets met een bevalling enzo) Dat hoofdje, die handjes, die beentjes. Hoe verliefd ben je op je baby als die net geboren is!

IMAG0798

De eerste week, echt nog zo’n opgefrummeld pupke. #arrived staat er op het shirtje van Name It, die heeft ze erg veel aangehad. Heel erg gaaf!

.IMAG0984

week 2. Die oogjes wijd open. Dat pakje, zoo schattig!!

IMAG1045

week 3, ineens ook niet echt meer baby-baby maar al heel wijs zo uit haar oogjes kijkend.

.IMAG0563

Al een hele maand. Zo schattig slapend kindje. Dat is toen de enige keer dat ze even op haar buik geslapen heeft.

DSC02787

6 weken. Dan is echt ineens een mensje toch?

DSC02795

2 maanden. Lekker overal slapen nog.

IMAG2158

3 maanden, dat bekkie. Zo op de bank kon ze al snel ‘zitten’ maar dit was echt een kwestie van seconden hoor, ik kon zo 2 foto’s maken voor ze weg schoof.

IMAG2457

4 maanden. Voor het eerst met speld. En al naar de kapper geweest.

IMAG27265 maanden, hier werd het kaartje interessant en werd het moeilijker om foto’s te maken.

IMAG2977

6 maanden, rond die tijd ben ik begonnen met bloggen dus hebben jullie alles al kunnen zien 😉

7 maanden, Carnaval. Lachebekje toch?

IMAG3966

8 maanden. Deze is echt een van mijn favorieten.

9 maanden, lange haren en een haarbandje!

IMAG4964

10 maanden, met Angie in de tuin. Hier is de hond nog niet naar de kapper geweest 😉

IMAG5422[1]

11 maanden, met Angie in de tuin. Ik had allemaal fantastische ideeën voor een foto, maar ze had er geen zin in. Ik moet nog steeds een nieuwe foto maken…

IMAG5782.jpg

Poging 2 een week of wat later. Charmant met die tong zo 😉 #ietsmetsnapchat 😉

IMAG5366
De foto voor de uitnodiging, Hiep Hiep! Hoera!!!

 

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

