Deze week een lekker rustige vrijdag, gewoon rondom huis dingetjes. Het weer motiveert ook niet echt om lekker iets buiten te gaan doen, dus doen we dat ook niet 😉 We zijn nu in de aanloop naar Emily haar verjaardag. Volgende week staan er een hele hoop dingen op de planning dus vandaag lekker met de voetjes omhoog en een versnellinkje terug.

Afgelopen week heeft de App van de camera van m’n telefoon storing gehad en kon ik geen foto’s maken. Heel onhandig, dan merk je pas hoe verwend je bent 😉 maar na een harde reset kon ik weer door!

Ik begin de dag met wat blogjes lezen in bed, Emily slaapt nog dus daar heb ik nog even tijd voor. Daarna ga ik mijn sportwas boven halen, dat is deze keer een grotere stapel als mijn gewone kleren. Haha.

Terwijl de kleine dame nog slaapt maak ik voor mezelf een ontbijtshake en laat ik even de hond uit. Man, man, man, wat een somber weer.

Daarna tas inpakken om naar de sportschool te gaan. Ik heb nog een klein tasje wat ik niet meer gebruikte, maar heel handig is voor Emily mee te nemen naar de sportschool, wat drinken, een luier en speelgoed erin en klaar.

IMAG0011

Dan is het toch echt tijd om ze wakker te maken, anders ben ik te laat voor de les. Ze is altijd gelijk super blij als ze wakker word. Flesje erin, aankleden en gaan!

Vandaag gaan mijn broertje niet mee, hij heeft een baantje gevonden voor de zomer vakantie en is dus aan het werk. Ik heb altijd lekker aanstellerig handschoentjes aan met sporten en nu ook een foam rol voor in m’n nek met de squats. De barebell is nu zo zwaar dat het anders zeer gaat doen (ja ik weet het, aanstellerij) en ik houd niet van eelt handjes. 2 Bidons mee, er gaat zo een liter water doorheen.

IMAG0018

Als we thuis komen is Emily al best wel moe, ze krijgt een fruit hapje, banaan en meloen. En Paul komt thuis, die heeft deze week een andere shift, dus later begonnen en later thuis.

Als Emily er in ligt eten we samen een boterham. Ik rijstwafels met smeerkaas en sambal, ineens mn nieuwe liefde, zo lekker!

IMAG0023

Tijd voor wasjes en douchen en omkleden. Paul gaat even slapen omdat hij vanavond om 22u weer moet gaan werken.

Ondertussen is deze dame al weer wakker en speelt ze even in de box, iedere keer haar handje door de spijlen om bij haar auto te kunnen, heel grappig.

Dan krijgt ze een boterham, smeerkaas vind ze nog steeds niet lekker maar ik wil toch graag dat ze tenminste een halve boterham met hartig eet. Ik moet het een beetje verbloemen en verstoppen maar tot nu toe lukt het iedere keer. De andere boterham is met appelstroop en een halve met vruchten hagel.

Ik doe een poging om een foto te maken van haar watermeloen speldje, wat dus niet echt lukt.

Daarna gaan we samen een rondje met Angie, ze krijgt haar Adidassen aan, dat vind ik zo schattig staan met die blote enkeltjes. Ze is daarna nog steeds of alweer moe, dus ik leg ze maar weer terug in bed.

Ondertussen is ook de eerste verjaardagskaart binnen, van de verloskundige die wij vorig jaar hadden, super attent. Ik bestel nieuwe koffie (nespresso cups, morgen in huis. Ideaal!) en begin aan wat blogjes. Ik vind het altijd erg fijn om een beetje vooruit te werken.

Als Emily wakker is, alweer. Gaan we samen met mijn moeder even naar de Hema. Ik heb kassabonnen van een andere winkel waar je dan weer korting mee krijgt bij de Hema, super fijn.

Deze twee blije idioten zijn er ook! Altijd blij om je te zien, zelfs als je maar 2 minuten weg bent geweest 😉

Een winkel mandje vol, nog even langs een woonwinkel en de Jumbo. Waar ik natuurlijk L’Homo koop. Billen!!!

Ik flans even een hapje in elkaar, zoete aardappel, courgette en spinazie. Zoete aardappel vind Emily super lekker en wij ook. Dus dat komt met regelmaat voorbij. Ah germ poppetje duikt heel hard met haar mondje op de vloer terwijl ze aan het spelen is. Het bloed zelfs even.

Emily krijgt haar hapje als ze getroost is en dan koken we voor ons zelf. Ik houd het een en ander achter voor Emily voor morgen.

Daarna is het tijd om de hond uit te laten en op de bank te ploffen met een kop thee.

Paul moet rond 21.35 weg en dan zet ik m’n plog in elkaar, kijk nog even RTL Late Night en ga naar bed. Morgen weer sporten en dan weekend!

Een heel fijn weekend! wat zijn jou plannen?
Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

