Na een jaar zo’n beetje had ik toch echt wel gehoopt er vanaf te zijn. Pas bekroop me ineens het gevoel dat ik me wel weer redelijk ‘mezelf’ voelde. Sinds een week of 2 kom ik daar aardig van terug. Jezus die opvliegers zijn weer terug hoor, en hoe! Zit Paul net te vertellen dat ie jet koud heeft en maar ff zn sloffen aan trekt, terwijl ik de deur open zet. Gaan we de hond uitlaten, jas aan, rits tot boven aan toe en wie loopt er op slippers en een hemdje buiten, Ik!

Dat het zo lang duurt zal wel te maken hebben met de borstvoeding of de ivf. Het lijkt wel alsof mijn hormonen over uren draaien.

Gelukkig gaat het qua afvallen wel lekker nu, mn figuur word weer een beetje before-baby! Met sporten merk ik ook echt dat het nu met sprongen vooruit gaat. Ineens zoveel sterker. Daar komt van de week nog een nieuwe blog over online, met centimeters enzo. Ik ben heel erg benieuwd.

Alleen die gaten in mn geheugen enzo niet, de boter staat nog steeds in de vaatwasser en rijst in de koelkast.. ik hoop dat dat wel gauw over is. Heel irritant. Door dit soort rare dingen loopt m’n planning ook wel eens flink spaak en zijn er van die dagen dat ik OVERAL te laat ben. Sorry! voor de gene die dus altijd op mij zitten te wachten.

Gelukkig heb ik ook geen last meer van haaruitval. Ik heb mijn pre-zwangerschap mega volle dikke bos met haar weer terug. Super mooi natuurlijk, maar net als toen sta ik weer een half uur te föhnen voor het droog is. Nou ja klagen over een luxe probleem is dit toch?

De vorige keer had ik het nog over maagzuur, dat is gelukkig niet meer van toepassing. dat mis ik dus ook echt niet meer.

Alleen die peesontsteking is nog aanwezig, ik hoop dat ze daar binnenkort ECHT iets aan gaan doen. Anders ga ik een second opinion aanvragen tot er wel iemand is die me opensnijd en het oplost 😉 I’ll keep you posted!

 
Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

