Vrijdag is plog dag! Dus vandaag, zaterdag, weer een nieuwe online.

Emily slaapt nog, terwijl ik Paul thuis hoor komen ga ik vast m’n tanden poetsen en aankleden. Daarna maken we samen Emily wakker en krijgt ze een flesje. Gezellig zo’n vrolijk meisje ’s morgens.

Daarna maak ik een shake en gaan we door naar de sportschool. De pump is erg pittig omdat het nog zo benauwd is van de dag ervoor. Het ging echt niet zo lekker, maar het kan niet altijd fantastisch gaan 😉

IMAG5806

Na het sporten piep ik even gauw de appie in voor broodjes. Die zijn altijd zo snel op. Als we thuis zijn krijgt Emily een fruitje. Tegenwoordig wil ze geen stukjes meer… niet zo handig maar dan maar met de staafmixer. Perzik en kiwi.

Tijdens het eten zit ze altijd zo lekker te klooien en ze zit overal naar te wijzen op het moment. Ook naar mijn telefoon.

Emily gaat naar bed, ik ruim de vaatwasser uit, kook een uitje voor de lunch. Zoals altijd op vrijdag. Daarna een rondje met Angie, die er geen zin in heeft. Ze zijn hier voor de deur de stoep opnieuw aan het leggen dus we moeten even omlopen.

Daarna begin ik met het maken van het beslag voor de taartjes, de recepten zie je binnenkort op m’n blog verschijnen. Ik moet natuurlijk wel een voorbeeld hebben voor de foto.

Emily slaapt nog dus even gauw een wasje aan en douchen. Ik heb echt geen zin om m’n haar te föhnen, dat heb je soms.

Als Emily en Paul wakker zijn eten zij een boterham en maken we een boodschappen lijstje. Ik heb een ernstige middag dip, dus dat regelen we even me een dubbele espresso.

IMAG5839

Hup door met boodschappen doen, we hebben niet zo veel nodig deze week en Emily mag in het karretje zitten. Ze heeft er niet zo’n zin in, dat komt door de inenting van gisteren denk ik.

IMAG5840

Koken, steak met aardappeltjes en worteltjes. Lekker! Angie mag na het eten even bij ons aan tafel zitten. We eten een toetje en zij krijgt het bakje. Beter verwend dan verwaarloosd.

Daarna gaan we nog even een cabrio rondje doen en Paul met de motor. We rijden met een mooi ommetje naar de Starbucks om koffie te drinken. Emily en ik hebben helemaal een cabrio kapsel als we terug zijn.

IMAG5861

Paul en ik gaan nog even buiten zitten met een vuurtje en dan is het tijd om m’n plog in elkaar te zetten (niet zo gezellig) en naar bed te gaan.

Fijn weekend! wat zijn jou plannen?
Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

