IMG_20150912_002255

Volgens mij zijn we de ontkennigsfase uit en komt het besef dat het eerste jaar er op zit. Grapje, we zitten nog in de ontkenningsfase! Mijn baby is nog een baby en nog lang niet groot! Nog 2 weken en dan is het voorbij.
Het eerste jaar als mama van Emily. Dan gaan we nog maar even op de sentimentele tour!

Het eerste jaar is bijna voorbij, er is zoveel veranderd sinds de afgelopen maanden, dat kun je je pas voorstellen als het je overkomt.

Het eerste jaar als moeder heb ik…

  • nog nooit zo vaak mijn profiel foto veranderd.
  • nog nooit zo genoten van alle baby spam van andere moeders
  • boven verwachting veel baby spam op Facebook en instagram gedeeld.
  • nog nooit zo weinig geslapen
  • nog nooit zo veel geld uit gegeven aan kleding. En dan niet eens voor mezelf.
  • een hele berg foto’s gemaakt
  • nooit verwacht dat ik de borstvoeding zo lang vol zou houden en dat ik er zo’n moeite mee zou hebben om te stoppen.
  • ontzettend getwijfeld, aan alles. Moeder zijn, borstvoeding, opvoeden enz
  • ook erg vaak contact gehad met de huisarts/ huisartsenpost.
  • een andere kijk op de wereld gekregen
  • me zo ontzettend trots gevoeld
  • nooit verwacht dat het zo bijzonder om Paul met ons kind te zien, maar ook mijn ouders, zusje en broertjes.
  • zo veel gehuild van geluk.
  • Zo ontzettend genoten!!

IMG_20160604_222500

Wat is jou mooiste mama moment?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

