De eerste verjaardag van je kindje is natuurlijk super bijzonder, nu had ik samen met andere bloggende mama’s het idee om een ‘First Birthday swap’ te doen. Om samen nog even te vieren dat ons eerste jaar als mama er op zit. Onze kindjes zijn allemaal rond dezelfde tijd jarig en dat maakt het extra leuk.

Deze mama’s deden mee, ben je benieuwd wat zij kregen? kijk dan ook even op de blog van Angela de mama van Naomi, zij blogt op Mama met Passie, Simone de mama van Mirthe, zij blogt op Papa is de Liefste en Jodi de mama van Raf en zij blogt op Lief thuis.

Nadat ik Paul zo’n 3 keer had uitgelegd wat het plan was, was ie enthousiast en was ie nieuwsgieriger naar het pakketje als ik. Wij kregen het pakketje van Angela en Naomi. Emily mocht natuurlijk helpen met uitpakken en op het eind was Angie zo nieuwsgierig dat ze er gezellig bij kwam zitten.

De doos met cadeautjes! super leuk papiertje en alles super leuk ingepakt.

Gezellig samen uitpakken!

Angie vond alle geluidjes zo interessant dat ze er maar bij kwam zitten.

IMAG5625

We kregen deze haarbandje en haarspeldjes. Allemaal roze, ik hou er van! De speldjes heeft ze al in gehad. De haarbanden wil ze niet laten zitten nu, zonde. Binnenkort onder lichte dwang nog maar ns proberen 😉 Op het moment wil ze niks op haar hoofd, geen mutsje, geen verjaardagshoed en ook geen haarbandje. Een speldje gaat net.

IMAG5626

Vingerverf. Ik weet nog niet hoe blij ik daar mee ben 😉 maar dat komt vast goed! Lekker buiten en daarna lekker in bad.

IMAG5627

Dit boekje, dat was de trigger voor Angie. Emily is echt fan van boekjes. Ze heeft hem ondertussen al een aantal keer gelezen. En alle geluidjes geluisterd.

IMAG5628

Duplo! Ik vind Duplo zoiezo een goed idee, altijd. Dat vinden volgens mij bijna alle kindjes leuk. En ze kunnen er echt lang mee doen. Echt een top cadeau!

En we kochten voor elkaar ook een mama cadeautje. Ik kreeg dit:

IMAG5630

Een cocktail boekje, altijd goed met de zomer voor de deur! Een lekkere douche gel en zon spons. Ik vind die altijd super fijn om te gebruiken!

Lieve Angela en Naomi, super bedankt voor jullie leuke cadeautjes! Wij gaan er vast veel plezier mee hebben.
En voor de rest van de meiden, ik vond het super leuk dat we dit samen gedaan hebben! Ik hoop dat je binnenkort onze babydate (haha het zijn geen baby’s meer) kunnen plannen.

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

