3 jaar geleden op Vaderdag kondigden wij aan op Vaderdag dat we gingen trouwen. Met bubbels kwamen wij bij onze ouders om dat te gaan vertellen. Dat was een bijzondere Vaderdag!

Vorig jaar bereikten we de mijlpaal 37 weken zwanger bereikt. Vanaf dan mocht ik thuis bevallen. Wij kijken altijd de 24u van Le Mans en hadden het wel mooi gevonden als de baby zich dan had aangekondigd (nog steeds in de waan dat we ouders van een jongetje zouden worden) Realistisch gezien wisten wij ook wel dat de meeste baby’s na de uitgerekende datum komen, zeker de eerste. Wij zaten de zaterdag lekker buiten met de vuurkorf en de live stream. Top avondje! De zondag gingen wij met de hele familie uit eten, dat was erg gezellig en het komt niet zo vaak voor dat we ook echt de hele avond met z’n 8e aan tafel zitten.

Dit jaar is het Paul zijn eerste Vaderdag. Wat hij, net als ik waarschijnlijk met Moederdag vond, heel erg bijzonder is. Voor mijn vader en zijn vader is het ook de eerste Vaderdag als Opa. Maar wat koop je dan voor die mannen, want stiekem zijn ze altijd best wel een beetje sentimenteel hoor.

uit eten, zusje

Voor Paul kocht ik dit:

Een Toro Rosso cap van Max Verstappen, Ik had hem helaas al besteld voor hij naar Red Bull ging. Zonde, maar nog steeds vind ik deze mooier als de Red Bull cap. En het jaarboek van de Formule 1 van vorig jaar. Paul heeft die vroeger ook gespaard en is nog steeds erg fan. Toen hij nog ‘jong’ was bleef hij er zelfs voor thuis en zette hij ’s nachts z’n wekker om te kijken. Zelf vind ik de F1 ook leuk om te kijken en weet er ook steeds meer van, maar zo fan als Paul, dat niet.

En dit super schattige T shirtje, voor Emily  van de Primark. Lekker cheezy, maar ach.

IMAG5151

Voor de opa’s kocht ik dit T shirtje, voor Emily ook van de Primark. Deze zal ze aan hebben als we daar langs gaan.

IMAG5150

Met ons gezin zijn wij 2 weken terug al uit eten geweest en doen we niet echt aan een cadeau. Ik koop vaak nog wel een lekker flesje bubbels of een fles speciaal bier. Omdat het kan en ik het stom vind om met lege handen aan te komen.

Biernederland-Oijens-bierbrouwerij-brouwt-5-nieuwe-bieren__2

De ouders van Paul doen eigenlijk niks met vader en Moederdag dus daar halen we ook altijd maar iets kleins voor. Voor de vader van Paul halen we ook lekker een speciaal biertje van een niet alledaagse brouwer, dat houd het wel zo spannend. Zo heb je ieder jaar iets anders 😉

Heb jij nog bijzondere tradities met Vaderdag?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

